۲۳۸۷۳۳
۳۹
۳۹

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

برای اینکه بخواهید چهرتان جوان تر نشان داده شود، نی توانید از رنگ موهای مشخصی استفاده کنید که بسیار تاثیرگذار هستند. ولی فراموش نکنید که علاوه بر رنگ مو نوع آرایش و استایل نیز بر جوان نشان دادن شما موثر هستند.

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

نکات مهم رنگ کردن موها برای ظاهری جوان:

1_تیره کردن خیلی زیاد موها تمام شادابی و جوانی را از چهره ی شما میگیرد

 2_ یک موی رنگ پریده ی بی روح که حتی شبیه موهای سفیده است ، شما را مسن تر نشان می دهد.

3_هایلایت ها ی متضاد باعث میشود موهای شما یخ زده جلوه کند و شما پیرتر به نظر برسید پس هایلایت هایی یک یا دو درجه روشن تر برای موهایتان استفاده کنید. 

4_اگر پوستتان خیلی روشن است موهای خود را رنگ مشکی نکنید زیرا رنگ مشکی باعث می شود تا چین و چروک و خط های صورت بیشتر به چشم بیایند.

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

رنگ با تناژ عسلی و طلایی:

برای افرادی که مسن هستند به هیچ عنوان رنگ موی یکدست را پیشنهاد نمی‌کنیم. پس سعی کنید در انتخاب رنگ مو بیش از یک رنگ را در نظر بگیرید و به سراغ رنگ‌هایی بروید که مکمل هم هستند. به عنوان مثال این ترکیب از عسلی و طلایی بر روی موی تیره بی‌نظیر و زیبا به نظر می‌رسد.

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

قهوه‌ای شکلاتی:

درست است که گفتیم رنگ روشن چهره را جوان‌تر می‌کند اما نمی‌توان این حقیقت را نادیده گرفت که رنگ موی روشن برای هر کسی مناسب نیست و به هر چهره‌ای نمی‌نشیند. اگر به طور طبیعی رنگ موهای شما تیره است به سراغ رنگ‌های قهوه‌ای با تناژ گرم بروید زیرا رنگ‌های قهوه‌ای با تناژ سرد چهره‌ شما را مسن‌تر از آنچه هستید، نشان ‌خواهد داد.

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

بالیاژ بلوند عسلی:

معمولا رنگ‌های روشن چهره را جوان‌تر می‌کنند اما انتخاب تناژ این رنگ روشن بسیار مهم است. پیشنهاد می‌کنیم از تناژ خیلی سرد و خاکستری فاصله بگیرید و با تناژ طلایی به چهره‌ی خود گرمی بخشید.

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

هایلایت بلوند:

یکی از مدل های محبوب هالیوودی که چهره را جذاب و سنتان را کمتر نشان می دهد ، هایلایت بلوند است. این بهترین انتخاب برای افرادی با رنگ پوست متوسط تا تیره است.

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

رنگ مشکی،یکی از رنگ های پرطرفدار:

رنگ مشکی برای همه خانم ها مناسب نیست و برخی از افراد را مسن تر نشان می دهد اما این رنگ مو برای پوست های متوسط ایده آل است و درخشش طبیعی به موها می بخشد و آنها را جوان و سرحال نشان می دهد.

با این رنگ مو ها جوان‌تر بنظر برسید!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.