۲۳۹۱۵۲
۴
۴

آرایش مناسب برای عکاسی چیست/قبل عکاسی اینطور آرایش کن

در عکاسی کردن همان طور که می دانید لنز دوربین بسیار قوی عمل می کند و می تواند تمام جزئیات را به نمایش بگذارد. به همین دلیل مهم است که بتوانید یک ظاهر مناسب و زیبا برای خود ایجاد کنید. برای آن که در عکس زیبا و با ظاهری مناسب حاضر شوید، بهتر است یک سری نکات آرایشی را رعایت کنید.

آرایش مناسب برای عکاسی چیست/قبل عکاسی اینطور آرایش کن

آرایش مناسب برای عکاسی چیست/قبل عکاسی اینطور آرایش کن

در عکاسی کردن همان طور که می دانید لنز دوربین بسیار قوی عمل می کند و می تواند تمام جزئیات را به نمایش بگذارد. به همین دلیل مهم است که بتوانید یک ظاهر مناسب و زیبا برای خود ایجاد کنید. برای آن که در عکس زیبا و با ظاهری مناسب حاضر شوید، بهتر است یک سری نکات آرایشی را رعایت کنید. نیازی نیست آرایش غلیظ کنید و مقابل دوربین ظاهر شوید. بلکه کافی است فقط به بهترین نحو ممکن اصول آرایشی را رعایت کرده و پیش بروید. در چنین حالتی بعد از عکس گرفتن خواهید دید که تصاویرتان چقدر متفاوت تر و زیباتر شده است. در ادامه به چند اصول مهم و کاربردی اشاره خواهیم کرد.

آرایش مناسب برای عکاسی چیست/قبل عکاسی اینطور آرایش کن

۱. آرایش اصولی و کامل چشم

شاید تعجب کنید اما هیچ جزئی از بدن مانند چشم ها نمی تواند زیبایی جذابیت شما را به رخ بکشد. در واقع نقطه ای که در عکس ها، توجه دیگران را جلب می کند همین چشم ها هستند. بهتر است اگر اهل آرایش هستید، اولین قدم بر روی زیبایی چشم ها تمرکز کنید. در هنگام آرایش کردن برای عکاسی از خط چشم کشیدن غافل نشوید. سعی کنید متناسب با فرم چشم و چهره خود، خط چشم ها را بکشید. بعد از خط چشم کشیدن، باید بر روی ریمل زدن تمرکز کنید. ریمل را طوری حرفه ای بزنید که مژه هایتان به هم نچسبد. در آخر حتما از سایه هایی با رنگ هایی مخالف زمینه عکس خود استفاده کنید تا برجستگی چشم ها بیشتر شود. 

آرایش مناسب برای عکاسی چیست/قبل عکاسی اینطور آرایش کن

۲. میکاپ مناسب برای لب ها

بعد از چشم ها حالا نوبت به لب ها می رسد. رژ لب زدن با یک رنگ مناسب و به صورت حرفه ای، می تواند چهره شما را به خوبی تحت تاثیر قرار دهد. دقت کنید برای عکاسی نباید رژ لب خود را جیغ انتخاب کنید. بلکه یک رنگ رژ لب مناسب که ملایم هم باشد، چهره شما را بشاش تر و زیباتر جلوه خواهد داد. رژ لب هایی با رنگ صورتی، نود، گوشتی، کالباسی یا نارنجی ملایم می تواند شما را زیباتر نشان دهد. اگر می خواهید چهره خودتان را زیباتر نشان دهید، بهتر است از رژ لب هایی با رنگ یک الی دو درجه تیره تر از لب های خود استفاده کنید. 

آرایش مناسب برای عکاسی چیست/قبل عکاسی اینطور آرایش کن

۳. استفاده از زیرساز یا فونداسیون مناسب

یکی از بهترین قسمت ها برای پوشش دهی پوست صورت، همین استفاده از فونداسیون یا زیرساز مناسب است. زیرسازها کمک می کند تا آرایش به خوبی روی پوست شما بنشیند. فوندانسیون مناسب پوست و براساس تناژ پوستی خود انتخاب کنید تا در هنگام زیرساز کردن بافت مخملی و خوبی به چهره شما بدهد. فوندانسیون برای آرایش قبل عکاسی مناسب است. البته بهتر خواهد بود که از آن به اندازه کافی استفاد کنید تا بر روی صورت نماسد. 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.