۲۳۹۲۲۹
۵۴
۵۴

۳ ایده طلایی روتین پوستی جذاب در نوروز ۱۴۰۳

دید و بازدید عید نوروز، روبوسی کردن، خوردن تنقلات و شیرینی جات، عدم رعایت نکات بهداشتی و آرایشی و... می تواند در ایام نوروز، پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد.

3 ایده طلایی روتین پوستی جذاب در نوروز 1403

روتین پوستی جذاب در نوروز ۱۴۰۳

دید و بازدید عید نوروز، روبوسی کردن، خوردن تنقلات و شیرینی جات، عدم رعایت نکات بهداشتی و آرایشی و... می تواند در ایام نوروز، پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل مهم ترین قسمت از روتین پوستی، مربوط به ایام عید نوروز است. اگر می خواهید همیشه در این تعطیلات پوستی شفاف و درخشان و در عین حال سالم داشته باشید، وقت آن است که روتین پوستی خود را شروع کنید. این سه ایده می تواند پوست صورت شما را جلا داده و زیباتر و شفاف تر کند. همچنین نیازی نیست در آینده برای مشکلات پوستی اقدام به جراحی های زیبایی کنید. 

3 ایده طلایی روتین پوستی جذاب در نوروز 1403

۱. لایه برداری کردن پوست برای نفس کشیدن سلول ها

اولین قدم و بهترین روتین در مراقبت پوستی، لایه برداری کردن و پاکسازی پوست صورت است. می توانید هر چهار روز یک بار اقدام به پاکسازی پوست کنید. پاکسازی کردن پوست می تواند کمک کند که بیماری ها و باکتری های پوستی پاک شوند و پوست صورت دچار التهاب می شود. برای روش های پاکسازی و لایه برداری می توانید از محصولات شیمیایی، حتی ماسک های خانگی متفاوت متناسب با جنس پوست صورت خود استفاده کنید. 

3 ایده طلایی روتین پوستی جذاب در نوروز 1403

۲. تغذیه پوست صورت با کرم های مرطوب کننده

اگر اهل مسافرت هستید یا مدام باید در این ایام دست و صورت خود را بشویید، لازم است که در کیف خود یک مرطوب کننده همراهتان داشته باشید. کرم های مرطوب کننده با کیفیت مناسب می توانند سلول های پوست صورت شما را تغذیه کنند. در کنار استفاده از کرم مرطوب کننده سه الی چهار بار در روز، همراه با نوشیدن آب می تواند کمک زیادی به جذابیت و زیبایی پوست شما کند. می توانید در کنار کرم های مرطوب کننده از محصولاتی که هیالورونیک اسید دارد و حاوی ویتامین C است نیز استفاده کنید. 

3 ایده طلایی روتین پوستی جذاب در نوروز 1403

۳. کرم ضد آفتاب جزو واجبات روتین پوستی

محال است که در روتین پوستی و مراقبتی خود از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید. حتی اگر از خانه هم بیرون نمی روید، بهتر است که از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. از آن جایی که نور خورشید در فصل فروردین است گرم تر و پرنورتر از فصل های بعد خواهد بود. سعی کنید از کرم های ضد آفتاب با SPF های مناسب استفاده کنید. این کرم ها پوست صورت شما را از لک و کک و مک، مراقبت می کند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.