۲۳۸۴۸۴
۱۹
۱۹

با این ۱۰ راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

ازدواج یک تصمیم بسیار مهم در زندگی هر کسی است که در بسیاری از موارد از رابطه دوستی به وجود می آید. اینکه چگونه باشیم و چگونه در رابطه دوستیمان رفتار کنیم، در اینکه این رابطه به ازدواج ختم شود تاثیر فراوانی دارد.

با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!1- نشان دهید که اعتماد دراید:

 اگر می‌دانید که او عاشقتان است، باید به او اعتماد کنید. گاهی اوقات سخت است که بر دلواپسی‌ها و اضطراب خود غلبه کنید و به دیگری اعتماد کنید. اگر می‌خواهید رابطه دوستی‌تان به ازدواج ختم شود و آینده‌تان را با او شریک شوید، باید به محبوبتان نشان دهید که به او اعتماد دارید. به قول‌هایتان عمل کنید و به عهدتان وفادار بمانید تا او نیز همین طور عمل کند.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

2- رابطه دوستی نباید طولانی شود:

 یک واقعیت محض وجود دارد و آن هم روزمرگی و عادی شدن است، همه چیز برای انسان روزی عادی می شود حتی اگر کسانی که ازدواج کردن را برسی کنید می بیند که عطش روز های اول را ندارند. اگر رابطه بیش از حد ادامه پیدا کند ممکن است شما برای طرف مقابل خود عادی بشوید چون همه چیز را با شما تجربه کرده است و ممکن است این تفکر به سراغ او بیاید که شاید از شما بهتر را می تواند پیدا کند، در نتیجه همیشه در روابط باید دست نیافتنی باشید.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

3- او را به ازدواج ترغیب کنید:

برای اینکه آشنایی را به ازدواج برسانیم نباید مستقیم از طرف مقابل خود درخواست ازدواج کردن کنیم. سطح نیازها و عواطف طرف مقابل را بشناسید و ایشان را به خود جذب کنید، نباید از خود ضعف نشان بدهید طرف مقابل شما نباید احساس کند میتواند تا مدت طولانی شمارا کنار خود داشته باشد، وقتی برای یک مرد جذاب خواهید بود که مانند یک راز باشید دست نیافتنی به هر خواسته ای پاسخ مثبت ندهید تمام خود را به نمایش نگذارید.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

4- قدر دانی کنید:

   مسلم است که قدردانی و تشکر خود را برای لطف‌های مهمی، مانند هدیه گرفتن ابراز می‌کنید، اما مراقب باشید که لطف‌های کوچک را نادیده نگیرید. اگر عشق‌تان دائماً چیزهای مورد علاقه‌تان را برای شما می‌خرد، از او تشکر کنید. اگر در را برایتان باز نگه می‌دارد، به رویش لبخند بزنید. هر مردی در جستجوی زنی است که این مهربانی‌ها و ژست‌های عاشقانه را ببیند و قدر بداند. به او نشان دهید که بابت تمام کارهای کوچکی که برایتان انجام می‌دهد، سپاسگزارش هستید تا او نیز همین کار را انجام دهد.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

5- فراموش نکنید که خودتان باشید:

 همسرتان شما را صبح‌ها بدون آرایش و با فراغ بال خواهد دید. بنابراین خودتان باشید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دلواپسی‌ها و بی‌اعتمادی به خودتان را از یک کیلومتری حس خواهد کرد و هیچ مردی نمی‌خواهد با زنی باشد که دائماً در شک و تردید است و مدام خودش را نقد می‌کند. طبیعی باشید، خودتان را دوست داشته باشید، شادی‌تان را نشان دهید و بگویید چقدر خوش‌شانس بوده‌اید که او وارد زندگی‌تان شده است.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

6- از جر و بحث دوری کنید:

 شکی نیست که در روزهای با هم بودن‌تان بارها با هم جرو بحث خواهید کرد، روزهای سختی را پشت سر خواهید گذاشت و اتفاقات ناخوشایند و ناراحت کننده‌ای را در کنار هم تجربه خواهید کرد. معشوق‌تان شریکی فهمیده و همدل می‌خواهد که در روزهای سخت زندگی مشترک یار و همراهش باشد. بنابراین قبل از آن که او را زیر باد ناسزا بگیرید و بر سرش فریاد بزنید، یک نفس عمیق بکشید و خودتان را آرام کنید. اگر احساسات خود را با آرامش توضیح بدهید، فرصت و فضای لازم را برای بهبود رابطه‌تان خواهید داشت.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

7- بر اعصاب خودتان مسلط باشید:

 عشق‌تان دارد روزهای سختی را می‌گذراند و به شریکی نیاز دارد که او را سر عقل بیاورد و جلوی رفتارهای غیرمنطقی‌اش را بگیرد. هیچ مردی در جستجوی همسری نیست که او را عصبی و مضطرب کند و اگر چنین زنی ببیند، با تمام قوا پا به فرار می‌گذارد. بنابراین در سختی‌ها عاقلانه با عشق و آرامش در کنارش باشید. او متوجه این نیروی مثبت می‌شود و می‌خواهد همواره در کنارش باشید تا از او انسان بهتری بسازید.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

8- دلسوز و مهربان باشید:

 در برخی مواقع، ممکن است در رابطه شما سوئ تفاهم و اختلافاتی ایجاد شود. سعی کنید، برای چیزهای ناخوشایندی که گفتید یا انجام دادید عذرخواهی کنید. به این ترتیب، او می‌تواند ببیند که شما دو نفر می‌توانید با هم به روشی بالغ برای مشکلاتتان راه حل پیدا کنید، این کار به کاهش ترس او از ازدواج کمک می کند.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

9-علایق خودتان را دنبال کنید:

 در یک رابطه درست، هر کسی باید سرگرمی ها و دوستان خود را داشته باشند. این نه تنها به شما کمک می کند احساس رضایت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، بلکه رابطه شما را قوی تر می کند. کمی دور بودن از هم به شما این امکان را می دهد که دلتان برای همدیگر تنگ شود. درنتیجه زمانی که یکدیگر را دیدید صحبت های بیشتری خواهید داشت!با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

10- از صحبت درباره آینده غافل نشوید:

 اگر می خواهید میزان علاقه مردتان به ازدواج را بسنجید، سعی کنید برنامه های خود را برای آینده مطرح کنید. به عنوان مثال، در مورد جایی که دوست دارید زندگی کنید، اینکه آیا می خواهید بچه دار شوید یا نه، یا اینکه در نهایت می خواهید چه نوع شغلی داشته باشید صحبت کنید. با زیرکی به طور اتفاقی از او به عنوان بخشی از برنامه ها یاد کنید، سپس به واکنش او توجه کنید.با این 10 راهکار، رابطه دوستی ات رو به ازدواج ختم کن!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.