۲۳۹۰۷۸
۳۰
۳۰

۳ رفتاری که باعث نابودی زندگی مشترک است/خطر طلاق!

اگر می خواهید یک زندگی سالم و خوب داشته باشید، باید به خوبی و با نهایت دقت از آن مراقبت کنید. همه ما در طول زندگی خود رفتارهای اشتباهی داریم. برخی از این رفتارها می تواند خودآگاه و حتی برخی دیگر ناخودآگاه باشد. شاید ما تاثیر رفتارهایی که داریم را نمی دانیم اما بعد می بینیم که زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است.

3 رفتاری که باعث نابودی زندگی مشترک است/خطر طلاق!

۳ رفتاری که باعث نابودی زندگی مشترک است/خطر طلاق!

اگر می خواهید یک زندگی سالم و خوب داشته باشید، باید به خوبی و با نهایت دقت از آن مراقبت کنید. همه ما در طول زندگی خود رفتارهای اشتباهی داریم. برخی از این رفتارها می تواند خودآگاه و حتی برخی دیگر ناخودآگاه باشد. شاید ما تاثیر رفتارهایی که داریم را نمی دانیم اما بعد می بینیم که زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است. به طور قطع هیچکس دوست ندارد که یک زندگی سمی و ناراحت کننده داشته باشد. به همین دلیل آگاهی از رفتارها و نتایج آن ها می تواند بر روی بهبود زندگی و مراقبت از آن، موثر باشد. در ادامه به سسه مورد از رفتارهای وحشتناکی که قفطعا زندگی شما را خواسته یا ناخواسته نابود می کند، اشاره خواهیم کرد.

3 رفتاری که باعث نابودی زندگی مشترک است/خطر طلاق!

۱. عدم اولویت رسیدگی به همسر

فرقی ندارد که شما خانم باشید یا آقا، وقتی وارد رابطه ای می شوید باید همسرتان را اولویت قرار دهید. دقت کنید نیازی نیست شما از زندگی خودتان بزنید و فقط به همسرتان توجه کنید. باید بتوانید در حین انجام کارهای روزمره از حال و احوال همسر خودتان آگاه شوید. این که در طول روز بیرون باشید و تا شب که به خانه بر می گردید از همسرتان خبری نگیرید، نشان می دهد که ارزشمندی کنار شما ندارد. پس به او اهمیت نمی دهید همین عامل باعث دلخوری و در نهایت دلسردی همسرتان از شما خواهد شد. هر دوی شما باید بتوانید از یکدیگر مراقبت کنید و اهمیت دیگری را درک نمایید.

3 رفتاری که باعث نابودی زندگی مشترک است/خطر طلاق!

۲. انتظار داشتن بابت تغییر همسر

قبل از آن که ازدواج کنید حتما یک شناختی از همسر خود داشتید. بنابراین باید دقت کنید که بعد از ازدواج هیچکس تغییر نمی کند. بلکه حتی ممکن است برخی رفتارهای او نیز یک الی دو درصد بدتر شود. با این حال بهتر است دیگر انتاری بابت تغییر همسرتان نداشته باشید. شخصیت انسان از همان دوران کودکی شکل می گیرد و محال است بتوانید یک نفر را عوض کنید. شاید همسر شما در وهله اول حفظ ظاهر کند و اوامر شما را اجرا کند، اما بعد از مدتی هم باز به روند قبلی خود ادامه می دهد. پس بهتر است از تغییر دادن همسرتان دست بردارید چرا که هم او را آزرده خاطر خواهید کرد و هم خودتان را!

3 رفتاری که باعث نابودی زندگی مشترک است/خطر طلاق!

۳. مقایسه کردن همسرتان با دیگران

همسرتان را با هیچکس مقایسه نکنید. مقایسه کردن مانند جملاتی: او خیلی خوب از پس همه کار برمیاد، خوش بحال فلانی که این چنین همسری دارد، کاش من به جای او بودم، او بهتر می تواند حواسش به همه چی باشد و... تمام این جملات و مشابه آن ها می تواند زندگی شما را تحت تنش و استرس قرار دهد. شما قرار نیست که همسر خود را با دیگری مقایسه کنید، بلکه او را همانطور که است باید بپذیرید. البته او می تواند بهترین نسخه خود را داشته باشد اما هیچ یک از ما شبیه هم نخواهیم شد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.