۲۳۸۵۵۴
۴۲۲۱
۴۲۲۱

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!

خیانت یک مسئله جدی است که ممکن است به زندگی خانوادگی و روابط افراد آسیب برساند. با این حال، مهم است که توجه کنیم که خیانت نمی‌تواند به یک جنسیت یا یک گروه سنی خاص تخصیص داده شود. هر دو جنسیت ممکن است در روابط خود خیانت کنند، و عوامل مختلفی می‌تواند نقش آفرینی در این مسئله داشته باشد. اهمیت ارتباط باز و ارتباط موثر بین زوجین و احترام متقابل یکی از عواملی است که می‌تواند از وقوع خیانت جلوگیری کند.

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!1- بی توجهی به رابطه زناشویی، یکی از اصلی ترین دلایل خیانت:

   متأسفانه برخی از زنان و حتی مردان، با مهارتهای لازم برای داشتن رابطه زناشویی مؤثری که می تواند در تحکیم بنیان خانواده مؤثر باشد، آشنا نیستند، بنابراین هرطوری که دلشان بخواهد رفتار می کنند، فقدان این مهارت ها باعث می شود تا زن یا مرد با الگوهای رفتاری اشتباهی که از خود بروز می دهند، ناخواسته همسر خود را از چنین رابطه ای گریزان کرده و خلائی را ایجاد کنند که او در خارج از خانه به دنبال برطرف کردن آن باشد.

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!

2-توجه بیش از حد زن به دوستان و فرزندان:

 هیچ شکی نیست که فرزندان و یا دوستان، افراد بسیار مهمی در زندگی شما هستند، اما قطعاً از همسر شما مهمتر نیستند. اگر همسرتان را از ردیف اول اولویت‌های زندگی‌تان پایین بیاورید، این پیام را به مرد القاء کرده اید که وفاداری کاملی به او ندارید، لذا نباید از او نیز توقع داشته باشید تا به شما وفادار بماند. اولویت نخست زندگی شما باید همسرتان باشد. اینکار نه تنها باعث رشد و شکوفایی زندگی‌تان می‌شود و آن را در برابر بی وفایی و خیانت احتمالی شوهرتان بیمه می‌کند، بلکه محیطی امن و ایمن برای شما و فرزندتان فراهم می‌کند.

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!

3- سرزنش کردن:

تحقیر و سرزنش کردن مرد باعث شکسته شدن اقتدار او خواهد شد و از او فردی پرخاشگر و عصبی خواهد ساخت که دیگر همانند سابق، همسرش را دوست نخواهد داشت. مرد دوست دارد برای همسرش بهترین باشد. وقتی شما به عنوان شریک زندگی اش عیب او را بیان می کنید، او اولین احساسی که می کند این است که شما او را بهترین نمی دانید و این بسیار خطرناک است.

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!

4- توجه بیش از حد به مادیات:

  بعضی از زنها در زندگی زناشویی به دلیل ترس از دست دادن همسر و نگرانی از آینده؛ آنچنان بر روی کار و سرمایه گذاری تمرکز می کنند که یادشان می رود در کنار کار خود وقتی را هم برای زندگی مشترک با همسرشان اختصاص دهند، لذا خواسته یا ناخواسته باعث ایجاد شکاف در رابطه خود با او می شوند.

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!

5- به خودتان اهمیت نمی دهید:

 شما نمی توانید همسر خوبی باشد مگراینکه مراقب خود باشید. بهترین همسر کسی است که مراقب سلامت هیجانی, روحی و جسمی خود باشد چرا که با داشتن این سه مهم در رابطه زناشویی و ارتباط روحی و عاطفی موفق خواهید بود.

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!

6- توهین کردن در جمع:

 چیزی بدتر از توهین کردن به همسرتان در جمع نیست چرا که اگر در تنهایی خود بدترین دعواها را سپری کنید بخشش بسیار راحت تر است تا اینکه در جمع با همسرتان حتی بلند صحبت کنید.

با این اشتباهات باعث خیانت کردن شوهرتان می شوید!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.