۲۳۸۵۸۵
۴۷۴۷
۴۷۴۷

با این ایده‌ ها دیگه مبل جدید نخر/۳ ترفند نو کردن مبل برای عید

برای عید داشتن مبلمان تمیز و جذاب، رکن یک خانه اساسی و دکوراسیون زیبا و شیک است. استفاده طولانی مدت از مبلمان، ممکن است آن‌ها را به مرور زمان تحت تاثیر قرار داده و کهنه و قدیمی به نطر برسند.

با این ایده‌ ها دیگه مبل جدید نخر/3 ترفند نو کردن مبل برای عید

با این ایده‌ ها دیگه مبل جدید نخر/۳ ترفند نو کردن مبل برای عید

برای عید داشتن مبلمان تمیز و جذاب، رکن یک خانه اساسی و دکوراسیون زیبا و شیک است. استفاده طولانی مدت از مبلمان، ممکن است آن‌ها را به مرور زمان تحت تاثیر قرار داده و کهنه و قدیمی به نطر برسند. ظاهرا خرید مبلمان از قیمت بالایی برخوردار بوده و یک هزینه هنگفت برای آن، باید کرد. در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم که سه روش اسایی برای نو کردن مبل‌‌ها ارائه دهیم تا برای عید، یک دکوراسیون زیبا و جذاب را تجربه نمایید. 

با این ایده‌ ها دیگه مبل جدید نخر/3 ترفند نو کردن مبل برای عید

۱. تمیزکاری پارچه مبل

اول از همه باید نوع و بافت پارچه مبلی را در نظر بگیرید. بهتر است پارچه‌هایی که قابلیت شستشو دارند، بشویید و تمیز کنید. نحوه شستن پارچه مبلی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای شستن پارچه مبلی بهتر است از شامپو فرش استفاده کنید. با یک اسفنج تمیز و مرطوب، مبل را با شامپو فرش بشویید. اجازه دهید 20 دقیقه بماند و بعد با اسفنج تمیز دیگر آن را پاک کنید. بعد بگذارید تا کامل خشک شود. 

با این ایده‌ ها دیگه مبل جدید نخر/3 ترفند نو کردن مبل برای عید

۲. تعویض پارچه مبلی

اگر از مدل پارچه مبلی خود راضی نیستید یا وقت آن رسیده است که به صورت کلی آن را عوض کنید، می‌توانید برای پارچه مبلی اقدام کنید. سعی کنید پارچه‌ای انتخاب کنید که کمتر چرک شود و متناسب با رنگ مبلمان و دکوراسیون محیط سما باشد. پارچه‌های مبلی طرحدار نیز می‌توانند نمای زیبای به مبل‌های شما ببخشند. 

۳. رفع و ترمیم خط و خش روی مبل

اکثر مبل‌های منازل به صورت چوبی هستند. برای آن که این خط و خش برطرف شود بهتر است از پتینه کاری استفاده کنید. پتینه کاری برای خط و خش‌های عمیق که کاملا در دید هستند استفاده می‌شود. از طرفی می‌توان از روغن زیتون برای رفع خط و خش کوچک و ترمیم آن استفاده کرد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.