۲۳۸۶۵۵
۵۳۷
۵۳۷

آموزش راه صحیح و اصولی رژ لب زدن/ آرایشتو جذابتر کن!

«رژلبو بمال روی لبت دیگه! دنگ و فنگ نداره که!»

آموزش راه صحیح و اصولی رژ لب زدن/ آرایشتو جذابتر کن!

آرایش کردن یک مهارت است! اگر بلد نیستید درست و تمیز آرایش کنید بهتر است این کار را انجام ندهید! باور کنید دیدن رنگ روی صورت وقتی به صورت کاملا نابلد انجام بشود اصلا صورت خوبی ندارد! حالا قرار هم نیست برای این کار میکاپ آرتیست حرفه‌ای باشید! همین که یاد بگیرید برای هر قسمت از آرایش به صورت مبتدی، چه کارهایی را انجام بدهید کافی است! مهمتر از آن هم این است که رعایت کنید!

آرایش لب در صورت خیلی مشخص است. یکی از محبوبترین لوازم آرایشی در دنیا هم رژلب است و اکثر خانم‌ها در کیف آرایششان چندین و چند رنگ و مدل رژلب دارند. این واقعیت را باید در نظر داشت که هنگام حرف زدن لب‌های شما خیلی به چشم می‌آید پس حتما هنگام آرایش کردن و رژلب زدن این چند نکته را در نظر بگیرید. مطمئن باشید نه کار سختی است، نه هزینه‌ای می‌طلبد، فقط کمی دقت می‌خواهد! شما هم دارید! مطمئن باشید! 


بیشتر بخوانید: چه رنگ رژ لبی برای رنگ پوستم مناسب است؟


آموزش راه صحیح و اصولی رژ لب زدن/ آرایشتو جذابتر کن!

  • آرایش کردن یک جور نقاشی است! وقتی قرار است رنگ آمیزی انجام بدهید حتما قبل از آن طرح را با مداد می‌کشید، غیر از این است؟ پس حتما قبل از اینکه رژلب بزنید با خط لب دور لبتان را مشخص کنید. این کار باعث می‌شود رژلب شما پخش نشود و زیبایی بیشتری را به لب‌های شما می‌دهد.

  • اگر لب شما به هر دلیلی پوسته پوسته شده است قبل از اینکه رژلب بزنید حتما از بالم لب استفاده کنید. این کار باعث می‌شود لب شما نرم بشود. حتی اگر رژلب شما مایع و چرب هم باشد بالم لب لازم دارید.

  • اگر دوست دارید لب بزرگتری داشته باشید به صورت مصنوعی آن را با رژلب بزرگتر جلوه ندهید! این کار کاملا آرایش شما را غیرطبیعی نشان می‌دهد. 

آموزش راه صحیح و اصولی رژ لب زدن/ آرایشتو جذابتر کن!

  • اگر لب‌هایتان بزرگ است از رژلب‌های مات استفاده کنید و اگر لب‌های باریک دارید حتما از رژلب براق استفاه کنید. اگر برای لب‌های بزرگ رژ براق بزنید باعث بزرگتر شدن لب‌های شما می‌شود و این نقص در آرایش شماست.

  • برای رژلب زدن از وسط لب شروع به کار کنید و به سمت اطراف لب ادامه بدهید.

  • رنگ‌های تیره برای لب‌های برجسته خیلی مناسب هستند. رنگ‌های روشن هم برای لب‌های کوچک بهتر است استفاده شود.

  • اگر دوست دارید لب شما برجسته‌تر به نظر برسد بعد از یک بار رژلب زدن مقداری پنکیک روی لبتان بزنید و بعد مجدد رژلب بزنید. این کار هم به برجستگی لب کمک می‌کند و هم موجب ماندگاری بیشتر رژلب خواهد شد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.