۲۳۸۶۵۸
۲۴
۲۴

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

کاملا طبیعی است که گاهی اوقات از اطرافیان و از خانواده همسر گلایه داشته باشیم و بابت مسائلی ناراحت باشیم. بهترین راه حل این مسئله بیان کردن این ناراحتی ها است. البته دقت کنید که هر حرفی باید در مکان و زمان خودش بیان شود. و سعی کنید که در بین روابط شما کدورت پیش نیاید.

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

در مرحله اول، سعی کنید آرام باشد:

هنگام پیش آمده مسئله ای، سعی کنید ارام باشید برداشت شخصی نداشته باشید. شلوغ کاری فقط باعث میشود که همسرتان نسبت به خانواده خودش حالت تدافعی بگیرد. بهتر است از کلمات تند و تیز و اظهارات منفی استفاده نکنید و موضوع را در قالب صمیمیت بیان کنید و محترمانه مشکلات را بیان کنید.

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

به طور غیر مستقیم گله کنید:

قبل از گفتن هر حرفی مطمئن شوید که همسرتان خانواده اش را به خوبی می‌شناسد و با برخی از عادات منفی شان آشنا است. در صورت بروز مشکل و گله، بهتر است به صورت مستقیم گله نکنید و اجازه دهید که همسرتان موضوع را با خانواده اش در میان بگذارد.

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

نیازهایتان را واضح بگویید:

به طور محترمانه و با صراحت، به آن ها بگویید که چه انتظاراتی دارید. بیان واضح این موارد باعث میشود آن ها نیز فکر کنند و شرایط را درک کنند.

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

همسرتان را مقصر ندانید:

همسرتان را مورد حمله قرار ندهید و او را متهم نکنید. قبل از اینکه به گله گذاری بپردازید، بهتر است به اتفاقی که اتفاق افتاده و نقش خودتان در ایجاد این دلخوری فکر کنید. همچنین، به خیلی کشیدن دلخوریتان اجازه ندهید و در توضیح مساله افراط و تفریط نکنید.

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

سعی کنید شنونده حرف های آن ها هم باشید:

در هنگام بحث، به نظرات و احساسات خانواده همسرتان با دقت گوش کنید. نشان دهید که شما به مشکلات آنها اهمیت می‌دهید و تمایل دارید آنها را درک کنید. با اظهار توجه و احترام به نظرات آنها، می‌توانید تعامل مثبتی برقرار کنید.

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.