۲۳۸۷۴۷
۲۶
۲۶

۴ مدل لباس عید دخترانه با استایل گرانج/ خوشتیپ ها بخوانند

سبک گرانج در لباس پوشیدن یکی از راحت‌ترین سبک‌ها است که قرار نیست زمان زیادی از ما برای تیپ زدن بگیرد. اما، سبک گرانج در عین راحتی، جذابیت‌ها خاص خودش را دارد و همین مساله باعث می‌شود که دختران و پسران نوجوان مجذوب این سبک از لباس پوشیدن شوند.

4 مدل لباس عید دخترانه با استایل گرانج/ خوشتیپ ها بخوانند

سبک گرانج در لباس پوشیدن یکی از راحت‌ترین سبک‌ها است که قرار نیست زمان زیادی از ما برای تیپ زدن بگیرد. اما، سبک گرانج در عین راحتی، جذابیت‌ها خاص خودش را دارد و همین مساله باعث می‌شود که دختران و پسران نوجوان مجذوب این سبک از لباس پوشیدن شوند. درواقع، استایل گرانج، استایلی است که دریایی از خلاقیت را در اختیار ما می‌گذارد تا بتوانیم با ترکیب کردن لباس‌های متفاوت، استایلی شخصی‌سازی شده داشته باشیم. در ادامه راهنماتو 4 مدل لباس را به شما معرفی می‌کند که الهام گرفته از سبک گرانج بوده و برای لباس عید دخترانه می‌توانند جذاب باشند.

1. پیراهن فلانل؛ لباس عید دخترانه

4 مدل لباس عید دخترانه با استایل گرانج/ خوشتیپ ها بخوانند

پیراهن فلانل یک پیراهن جذاب برای دختران به‌عنوان لباس عید است. این در حالی است که این نوع پیراهن‌ها الهام گرفته شده از سبک لباس‌های گروه‌هایی مانند نیروانا بوده‌اند که در دهه 90 فعالیت می‌کردند. پیراهن فلانل، عموما قد نسبتا بلندی دارد و می‌تواند به‌عنوان مانتو نیز در نظر گرفته شود. بعلاوه، می‌توانیم این پیراهن‌ها را در روزهای سرد بهار زیر دورس بپوشیم و یک استایل دخترانه جذاب برای تعطیلات عید داشته باشیم. 

2. شلوار جین سایز بزرگ و گشاد؛ لباس عید دخترانه

4 مدل لباس عید دخترانه با استایل گرانج/ خوشتیپ ها بخوانند

یکی دیگر از لباس‌هایی که می‌توانیم امسال عید بپوشیم، در حالی که الهام گرفته از سبک گرانج است، پوشیدن شلوارهای جین سایز بزرگ و گشاد است. در برخی موارد این شلوارها می‌توانند پاره و فرسوده به نظر برسند، اما بهتر است زیر بخش‌های پاره، به حالت وصله و پینه، پارچه‌های رنگی بدوزیم! شاید باور نکنید اما، سبک گرانج در استایل‌های لباس، یک ضد مد به حساب می‌آید، پس دستتان را باز بگذارید و هر ایده‌ای که به ذهنتان رسید، انجام دهید. 


بیشتر بخوانید: با این استایل ها برای ولنتاین متفاوت تر از همیشه باش! 


۳. کفش‌های استفاده شده؛ لباس عید دخترانه

4 مدل لباس عید دخترانه با استایل گرانج/ خوشتیپ ها بخوانند

برای بزرگ‌ترها و والدین کمی دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد، اما اگر دختر نوجوانمان از استایل گرانج برای امسال عید الهام بگیرد، ممکن است که ببینید کفش‌های آل استار شب عیدش را از قصد، گِلی و کثیف می‌کند. از طرفی دیگر اگر پیرو این استایل باشیم، ممکن است نیاز نبینیم تا کفِ کفش در نیامده، کفش جدید بخریم! با این وجود، پوشیدن کفش‌های ال استار و کتونی‌های لژدار سیاه در استایل‌هایی به سبک گرانج به شدت دیده می‌شود که هر دو جزو ترند‌های عید سال 1403 برای دختران هم هستند. (اگرچه کفش آل استار هرگز از مد نمی‌افتد و حتما در کمد هر دختر نوجوانی هست!)

4. تی‌شرت‌های رنگ‌ورو رفته؛ لباس عید دخترانه

4 مدل لباس عید دخترانه با استایل گرانج/ خوشتیپ ها بخوانند

یکی دیگر از لباس‌هایی که برای امسال عید می‌توانیم از سبک گرانج الهام بگیریم، پوشیدن تی شرت‌های شُل و رنگ‌ورورفته است. این تی‌شرت‌ها را می‌توانیم زیر پیراهن فلانل نیز بپوشیم. البته لازم به ذکر است که در برخی موارد این نوع تی‌شرت‌ها، از اول، در سبک گرانج تولید می‌شوند و رنگ آن‌ها از تولیدی به این شکل است. در اکثر مواقع روی این تی‌شرت‌ها از طرح‌های گرافیکی استفاده می‌شود که می‌توانند تصاویری از گروه‌های خوانندگی مورد علاقه دختران نوجوان باشد! 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.