۲۳۸۷۹۴
۱۳۶
۱۳۶

۱۵ سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!

اگر فکر می‌کنید دوران عاشقانه‌های سلبریتی ها با عاشق شدن آنجلینا جولی و برد پیت در حین فیلمبرداری آقا و خانم اسمیت به پایان رسیده است، سخت در اشتباهید!

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!

اگر فکر می‌کنید دوران عاشقانه‌های سلبریتی ها با عاشق شدن آنجلینا جولی و برد پیت در حین فیلمبرداری آقا و خانم اسمیت به پایان رسیده است، سخت در اشتباهید! از رایان گاسلینگ گرفته تا کریستن استوارت، این بازیگران آنقدر نقششان را در فیلم خوب بازی کردند که در زندگی واقعی هم عاشق یکدیگر شدند. در ادامه لیستی از سلبریتی ها که معشوقه شان را سر صحنه فیلمبرداری پیدا کردند، مشاهده می کنید: 

1- کری فیشر و هریسون فورد

هریسون فورد متولد 13 ژوئیه 1942 در شیکاگو، ایلینوی چندین دهه در هالیوود سلطنت کرد و نقش های به یادماندنی زیادی بازی کرد. او بر خلاف موفقیت در بازیگری، روابط چندان موفقی را در طول زندگی خود تجربه نکرد و گذشته عاشقانه او شامل ازدواج، طلاق و خیانت است. او از سال 1964 تا 1979 با همسر اولش ماری مارکوارت زندگی می کرد و سال ها بعد هریسون فورد در خاطراتش فاش کرد که در اولین فیلم جنگ ستارگان زمانی که کری فیشر تنها 19 سال و فورد 33 سال سن داشت، یک رابطه عاشقانه با یکدیگر داشتند. رابطه ای که احتمالا منجر به طلاق او با همسر اولش شده بود.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۲- آل پاچینو و دایان کیتن

آل پاچینو و دایان کیتن بلافاصله پس از آشنایی با یکدیگر در جریان ساخت فیلم پدرخوانده در سال ۱۹۷۲ رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند و پس از انتشار فیلم یک شبه به شهرتی جهانی دست یافته و به یکی از شناخته شده ترین زوج های هالیوودی آن زمان تبدیل شدند. اما با پایان فصل سوم این فیلم رابطه آن دو دچار فراز و نشیب شده و از یکدیگر جدا شدند. 


بیشتر بخوانید: بازیگرانی که قرار بود در هری پاتر بازی کنند اما نشد 


15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۳- رابرت پتینسون و کریستن استوارت

رابرت پتینسون و کریستن استوارت سر صحنه فیلم گرگ و میش که بر اساس مجموعه کتاب‌های استفانی مایر ساخته شده بود، با یکدیگر آشنا شدند و رابطه آنها به سرعت در معرض توجه قرار گرفت. اما پس از خیانت معروف کریستن به رابرت با کارگردان فیلم سفید برفی و شکارچی، روپرت سندرز آن دو از یکدیگر جدا شدند. 

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۴- پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم

پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم پس از آشنایی با یکدیگر سر صحنه فیلم کمدی Jamón Jamón رابطه خود را آغاز کردند و در سال ۲۰۰۸ زمانی که در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا با یکدیگر همبازی شدند، رابطه خود را علنی کردند. آنها در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون دو فرزند دارند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۵- برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت و آنجلینا جولی یکی از مشهورترین زوج های هالیوودی هستند. آغاز رابطه ی این دو در هنگام فیلم برداری فیلم آقا و خانم اسمیت بر سر زبان ها افتاد، رابطه ای که در سال ۲۰۰۶ به طور رسمی اعلام شد و آنجلینا جولی کمی پس از آن اعلام کرد که باردار است. خبر از هم پاشیدن چنین خانواده ای بعد از بیش از یک دهه زندگی مشترک و در حالی که همراه با ۶ فرزندی که به فرزندخواندگی قبول کرده بودند و مانند یک خانواده ی شاد و خوشبخت به دور دنیا سفر می کردند، برای علاقمندان به دنیای هالیوود غیرمنتظره بود.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۶- زک افران و ونسا هاجنز

زک افران و ونسا هاجنز یکی از جذاب ترین زوج های سلبریتی دهه ۲۰۰۰ بودند که در مجموعه فیلم های موزیکال دبیرستان به یکدیگر علاقمند شدند و رابطه خود را آغاز کردند. آن دو سال ها پیش و در سال ۲۰۱۰ به دلیل انتشار عکس های خصوصی ونسا هاجنز از  یکدیگر جدا شدند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۷- رایان گاسلینگ و اوا مندس

 رایان گاسلینگ و اوا مندس در طول ساخت فیلم مکانی آن سوی کاج‌ها در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر آشنا شدند و با یکدیگر ازدواج کردند. این دو اکنون زندگی عاشقانه ای دارند و با فرزندانشان در سکوت خبری اوقات خوشی را سپری می کنند و تنها هرازگاهی به صورت علنی درباره زندگی خانوادگی و ازدواجشان صحبت می کنند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۸- سارا میشل گلر و فردی پرینز

سارا میشل گلر و فردی پرینز برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ سر صحنه فیلم I Know What You Did Last Summer با یکدیگر ملاقات کردند و جنبه عاشقانه رابطه آنها تا سال ها بعد علنی نشد. اکنون پس از بیست سال این دو صاحب یک پسر و یک دختر هستند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۹- جوئی کینگ و جیکوب الوردی

این زوج سال ها پیش از اینکه مشهور شوند، زمانی که در مجموعه فیلم‌های عاشقانه نتفلیکس به نام غرفه بوسه با یکدیگر همبازی شدند، عاشق یکدیگر شدند. رابطه این دو یک رابطه طوفانی بود؛ اما در سال ۲۰۱۹ در کمال ناباوری از یکدیگر جدا شدند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۱۰- بلیک لایولی و رایان رینولدز

 بلیک لایولی و رایان رینولدز یکی از دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی هستند که سر صحنه فیلمبرداری فیلم فانوس سبز در سال ۲۰۱۰ با هم آشنا شدند و هنوز هم عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و از علنی کردن این عشق هیچ گونه هراسی ندارند. آن دو اکنون صاحب سه دختر هستند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۱۱- جنیفر لارنس و نیکلاس هولت

جنیفر لارنس و نیکلاس هولت پس از ملاقات با یکدیگر سر صحنه فیلمبرداری فیلم مردان ایکس: کلاس اول یک رابطه چهار ساله را آغاز کردند. خوشبختانه این دو جدایی دوستانه ای داشتند، زیرا مجبور شدند تا پایان فیلمبرداری این مجموعه در مقابل یکدیگر بازی کنند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۱۲- رایان گاسلینگ و ریچل مک‌آدامز

به عنوان بازیگران یکی از بزرگترین و محبوب ترین فیلم های عاشقانه تمام دوران، یعنی دفترچه خاطرات تعجبی ندارد که رایان گاسلینگ و ریچل مک‌آدامز در زندگی واقعی هم عاشق یکدیگر شوند. جالب اینجاست که در ابتدای فیلمبرداری، این زوج با هم کنار نمی آمدند. اما پس از مدتی رابطه عاشقانه ای را آغاز کردند و متاسفانه پس از ۴ سال از یکدیگر جدا شدند. این دو می گویند، دلیل اصلی جدایی آنها توجه بیش از حد رسانه ها به رابطه آنها بوده است.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۱۳- جانی گالکی و کیلی کوئوکو

جانی گالکی و کیلی کوئوکو در طول فیلمبرداری سریال تئوری بیگ بنگ به طور مخفیانه رابطه عاشقانه ای را آغاز کردند. این دو رابطه فوق العاده ای داشتند، اما تا یک سال بعد از اتمام رابطه شان، تقریبا کسی از آن اطلاعی نداشت. آنها به مدت دو سال یعنی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ در طول دو فصل ابتدایی سریال با یکدیگر در رابطه بودند و پس از آن این رابطه را به پایان رساندند و در ۱۱ فصل دیگر آن با یکدیگر همبازی بودند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۱۴- نینا دوبرو و ایان سامرهلدر

سامرالدر و دوبرو در سریال محبوب The Vampire Diaries با یکدیگر آشنا شدند و در حین فیلمبرداری شش فصل از این سریال، این زوج به مدت سه سال یعنی از سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ با یکدیگر در ارتباط بودند که پس از مدتی رابطه مخفی، آن را علنی کردند. آنها پس از سه سال رابطه در حالی که هنوز هم در حال فیلمبرداری سریال خاطرات خون آشام بودند، از یکدیگر جدا شدند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!


۱۵- تام هالند و زندایا

رابطه زندایا و تام هالند طی سال‌های گذشته موضوعی داغ در فضای مجازی بوده است. این دو نخستین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در حین فیلمبرداری Spider-Man: Homecoming با یکدیگر ملاقات کردند. با گذشت زمان شایعه‌هایی مبنی بر رابطه عاشقانه آن‌ها در فضای مجازی شکل گرفت اما هیچ یک واکنشی نشان ندادند تا اینکه عکسی دو نفره در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. اگرچه رابطه این دو عملاً تایید شده، اما هیچ کدام از آنها در طی سالیان گذشته به طور مستقیم درباره آن صحبت نکرده اند.

15 سلبریتی که سر صحنه فیلمبرداری عاشق هم شدند!

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.