۲۳۸۸۷۴
۱۵۲۹۴
۱۵۲۹۴

طرز تهیه زولبیا و بامیه خانگی مخصوص سفره افطار + فیلم

پرمصرف ترین و پرطرفدارترین شیرینی های سفره ماه مبارک رمضان زولبیا بامیه است که اگر در منزل به صورت تازه تهیه و مصرف شوند مطمئنا سالم تر خواهد بود.

طرز تهیه زولبیا و بامیه خانگی مخصوص سفره افطار + فیلم

زولبیا بامیه جزو شیرینی ها پر طرفدار میان ایرانی ها می باشد این شیرینی ها مانند گوش فیل اصلیت هندی دارند. شما می توانید این شیرینی های محبوب در ماه رمضان را در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

مواد لازم برای زولبیا و بامیه

آب : دو لیوان⠀

آرد :یک لیوان⠀

روغن: مایع دوق غ⠀

تخم مرغ: دو الی سه عدد ⠀

شربت بار: دو قاشق⠀

طرز تهیه زولبیا و بامیه

برای خمیر قابلمه رو روی شعله ملایم قرار بدین آب ، روغن مایع و ۲ قاشق شربت بار را اضافه کنید و مخلوط کنید، وقتی جوش اومد و روی آب داخل قابلمه حباب های ریز زد آرد رو اضافه کنید و سریع هم بزنید تا یه خمیری شکل بشه و شروع کنید به داغ زدن خمیر به مدت ۸ تا ۱۰دقیقه تا آب اضافی خمیر کشیده بشه اگر خمیر خوب داغ زده نشه داخل بامیه ها خمیر میشه و به مدت ۱۵ دقیقه اجازه بدین تا خمیر ولرم بشه و بعد خمیر رو داخل کاسه بذارین و اولین تخم مرغ رو اضافه کنید و هم بزنین بعد دومین تخم مرغ رو اضافه کنید هم بزنین مدام هم بزنین و نصفشو به موادتون اضافه کنید و وقتی همه ی مواد مخلوط شد داخل قیف با ماسوره مناسب بریزید و داخل روغن با شعله کم سرخ کنید و بعد به مدت سه دقیقه داخل شربت بار بندازید.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.