۲۳۸۹۸۴
۱۳
۱۳

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال فیلیمومدرسه

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال فیلمیومدرسه منتشر شد

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال فیلیمومدرسهگزارش مربوط به کاربران فیلیمومدرسه در سال ۱۴۰۲ منتشر شد؛ براساس این گزارش و از منظر دانش‌آموزان این پلفترم، درس زبان انگلیسی پایه هفتم عنوان «سخت‌ترین» و درس فارسی سوم ابتدایی «راحت‌ترین» دروس را به خود اختصاص داده‌اند. در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی با سوالاتی تستی و تشریحی منتشر شده، مشخص شد ۱۸۰ هزار دانش‌آموز در طول سال ۱۴۰۲ پس از تماشای ویدئوهای مربوط به دروس مختلف، جمعاً به ۶۰ میلیون سوال درسی پاسخ داده‌اند که ۷۳ درصد از پاسخ‌های آنها درست بوده است.

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال فیلیمومدرسه

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال فیلیمومدرسه

از این میان ۴۷ هزار دانش‌آموز مناطق محروم کشور بصورت رایگان از «فیلیمومدرسه» برای یادگیری و یا بهبود آموزشی-مهارتی دروس خود استفاده کرده‌اند و ۸ هزار دانش‌آموز افغان نیز برای درس‌خواندن از زمانی که مدرسه رفتن در افغانستان برای دختران ممنوع شده از «فیلیمومدرسه» استفاده می‌کنند. بیشترین دانش‌آموزان فیلیمومدرسه‌ای نیز به ترتیب از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرج و اهواز هستند.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.