۲۳۸۹۹۴
۱۵
۱۵

با این کارها پوستی به جوونی پوست جنیفر لوپز داشته باش

«یه کم به خودت برس! تو از هیچکسی کم نداری!»

با این کارها پوستی به جوونی پوست جنیفر لوپز داشته باش

همه افراد به دنیای سلبریتی‌ها و کسانی که چهره‌های شناخته شده‌ی موسیقی، سینما، ورزش و... هستند علاقمندند و آن را کم و بیش یا شاید هم زیادتر از این حرف‌ها دنبال می‌کنند.

 جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی که 54 سال سن دارد موردتوجه زنان و مردان زیادی است. نوع اندام، پوست و فعالیت‌های بدنی او نشانی از 54 سالگی ندارد و برای همه جای سوال ایجاد می‌کند. اگر شما هم از طرفداران «جی لو» هستید برای اینکه مانند او میانسالیتان فرقی با جوانی نداشته باشد این کارها را انجام بدهید! 

با این کارها پوستی به جوونی پوست جنیفر لوپز داشته باش

خوب استراحت کن

اگر شاغلید اگر درس می‌خوانید اگر مادر هستید و تمام وقت در خدمت فرزندتان قرار دارید و... تمام اینها دلیل نمی‌شود که مراقب خودتان و سلامتتان نباشید. اگر شما به اندازه کافی استراحت نکنید از پس بقیه کارهایتان برنخواهید آمد!

جنیفر لوپز به گفته خودش در شبانه روز کمتر از 8 ساعت نمی‌خوابد. پس اگر ساعت خواب شما از این کوتاهتر است حتما آن را اصلاح بفرمایید! 

سیگار نکش! الکل نخور!

شاید به نظرتان برسد تمام افراد مشهور دنیایشان با الکل و نیکوتین گره خورده است! اما جنیفر سمت این دو مورد نمی‌گردد. او مرتب ورزش می‌کند و با این کار مراقب پوست و زیبایی خود است. شما هم این دو مورد را در منطقه ممنوعه قرار بدهید! 

با این کارها پوستی به جوونی پوست جنیفر لوپز داشته باش

آب و غذاهای سالم یادت نره!

خوردن آب به اندازه مناسب و کافی توسط تمام کارشناسان زیبایی توصیه می‌شود اما شاید از زبان یک فرد محبوب و مشهور تاثیرش بیشتر باشد! آب از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. همینطور غذاهای سالم و میوه‌ها و سبزیجات اثر بسیار زیادی روی حفظ شادابی پوست دارد.

کافئین رو کنار بذار!

باورکردنی باشد یا خیر، جنیفر لوپز در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده است با اینکه عاشق قهوه است ولی آن را چند سالی است که از رژیم غذایی‌اش حذف کرده و دیگر به سراغش نرفته است! شاید سخت باشد، اما برای هر موفقیتی باید بهایی داد! 

با این کارها پوستی به جوونی پوست جنیفر لوپز داشته باش

مدیتیشن کن!

فواید مدیتیشن و ارتباط روح با بدن بر کسی پوشیده نیست. او تاثیر عمیق مدیتیشن بر زندگی‌اش را باور دارد و هر روز از عبارات تاکیدی به صورت مستمر (مانترا) استفاده می‌کند و معتقد است با این کار ذهن، روح، بدن و خلقیاتش در هماهنگی با یکدیگر قرار می‌گیرند.

صورتت رو بشور!

شستشوی عمیق صورت بعد از آرایش، بعد از هر تمرین ورزشی و هر صبح بعد از بیداری یکی از رموز داشتن پوستی شاداب و سرحال است. او همچنین تاکید زیادی بر شستن صورت قبل از خواب دارد. شاید تصور همگانی این باشد که با این کار ممکن است خواب از سر شما بپرد و تنها به پد آرایش پاک کن و وسایلی که بدون شستشو آرایش را پاک می‌کنند بسنده کنید، ولی جی لو هم این مورد را همیشه رعایت می‌کند و اجازه نمی‌دهد آلودگی‌ها در لایه‌های زیرین پوست لانه کنند. او می‌گوید محال است با تمام خستگی شبی را بدون شستشوی صورت به خواب برود. 

با این کارها پوستی به جوونی پوست جنیفر لوپز داشته باش

روتین پوستی داشته باش!

علاوه بر شستشوی مناسب پوست استفاده از کرم‌های مخصوص روز و شب و دور چشم از اهمیت زیادی برخوردارند. جنیفر هر صبح و شب این کار را انجام می‌دهد و هیچ عاملی باعث نمی‌شود این روتین را ترک کند.

ضدآفتاب بزن!

اثر منفی و زیانبار آفتاب بر پوست را نمی‌شود نادیده گرفت. او معتقد است باید خیلی مراقب این مساله بود و هرگز کرم ضدآفتاب زدن را فراموش نمی‌کند. اگر می‌خواهید پوست سالمی داشته باشید هیچ وقت ضدآفتاب را ترک نکنید حتی وقتی در منزل هستید از آن استفاده کرده و پشت گوش نیندازید!

مرطوب کننده خوب یادت نره!

رطوبت رسانی به پوست یکی از دلایل جلوگیری از پیری و ایجاد چین و چروک در پوست است. جنیفر سال‌هاست از مرطوب کننده لورآل استفاده می‌کند که اس پی اف 30 هم دارد. شما هم هر نوع آبرسان مناسب پوستتان را که انتخاب کنید در حق آن لطف بزرگی کرده‌ و با استمرار در این کار پوستتان را از پیری دور نگه می‌دارید! 

با این کارها پوستی به جوونی پوست جنیفر لوپز داشته باش


بیشتر بخوانید: با این ۳ اشتباه آرایشی خودتو پیر نشون نده 


آرایش غلیظ نکن!

جنیفر به خاطر شغلش اکثر اوقات در معرض آرایش سنگین قرار دارد ولی به گفته خودش در مواقع غیرکاری سعی می‌کند سبک‌ترین آرایش را داشته باشد. همیشه از کرم‌های مناسب پوستش استفاده می‌کند و روند جلوگیری از افتادگی پوست را به خوبی طی می‌کند.

 

منبع: راهنماتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.