۲۳۸۹۹۹
۳۰
۳۰

کاری که عروس و دامادهای باکلاس تو عروسیشون انجام میدن

هزار و یک کار ریزودرشت است که باید به‌موقع و درست انجام شود تا بتوانید یک جشن ایده‌آل بگیرید و همه‌چیز همان‌طور که دوست دارید، پیش برود. بالاخره در زندگی هرکس این یک شب، خیلی اهمیت دارد و همه می‌خواهند جشنی بگیرند که خاطره‌اش برای همیشه ماندگار شود.

کاری که عروس و دامادهای باکلاس تو عروسیشون انجام میدن

بی شک، داشتن یک مراسم عروسی عالی و بی عیب و نقص، آرزوی هر دختری است. تردیدی نیست که در شب عروسی، هیچکس به اندازه عروس و داماد مورد توجه نیست!به همین علت، عروس و دامادهای باسلیقه حتی نباید از کوچکترین نکات غافل شوند. اگر می خواهید در مراسم عروسیتان زیبا، با سلیقه و با کلاس به نظر برسید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

از طلای زرد استفاده نکنید

رنگ جواهرات باید با رنگ پوست عروس، رنگ لباس عروس، تِمِ آرایش عروس و البته میزان بودجه سازگاری داشته باشد. طلا، نقره، برلیان، الماس و زمرد از جمله موادی هستند که جواهرات از آن‌ها ساخته شده‌اند. از طلاهای پر زرق و برق برای سرویس طلای عروس استفاده نکنید، برای زیباتر به نظر رسیدن طلای سفید بسیار مناسب تر از طلای زرد است.

ازاکسسوری زیاد استفاده نکنید

سلیقه‌ی عروس و داماد است که تعیین می‌کند عروس از چه مقدار جواهرات و اکسسوری برای زیباتر به‌نظررسیدن در شب عروسی استفاده کند. بهتر است بیش از حد از اکسسوری ها استفاده نکنید زیرا سادگی همیشه زیباست. برای انتخاب ساعت عروس نیز رنگ جواهرات را در نظر بگیرید، رنگ ساعت و جواهرات باید هماهنگ باشند.

لاک قرمز را فراموش کنید

طراحی ناخن انواع و مدل های مختلفی دارد که عروس خانم ها می توانند بهترین مدل را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.برای طراحی ناخن تان از سنگ هایی هماهنگ با لباستان استفاده نمایید و رنگی مات و ملایم و زیبا برای لاک ناخن تان انتخاب کنید.بهتر است لاک قرمز را انتخاب نکنید زیرا این رنگ همچون سال های گذشته ترند نیست.

کاری که عروس و دامادهای باکلاس تو عروسیشون انجام میدن

کراوات را درست انتخاب کنید

هنگام خرید کراوات بهتر است به رنگ و جنس کت و شلوار داماد دقت شود.بسته به قد آقایان، کراوات دامادی بایستی دقیقاً بالای خط کمربند باشد،کراوات را در رنگی انتخاب کنید که با کت شلوار و پیراهن داماد هماهنگ است، اگر لباس داماد سفید است، رنگ تیره می‌تواند جذاب باشد. اگر اندام ظریفی دارید و شانه‌های شما پهن نیست، سعی کنید از یک کراوات خیلی پهن استفاده نکنید. اگر فردی چهار شانه هستید و قد بلند، بهتر است که از یک کراوات باریک و نازک استفاده نکنید.

کت و شلوارمشکی بپوشید

امروزه تنوع بسیار بالایی از کت شلوار‌ها با طرح ورنگ و پارچه‌های زیادی در بازار وجود دارد اما کت و شلوار رنگ مشکی بسیار رسمی و شیک است و تا سال‌های سال زیبا و جذاب باقی می‌ماند. معمولاً استفاده از رنگ مشکی برای اندام‌های مختلف مناسب است و شما در آن شیک و با کلاس دیده می شوید.

دسته گل خیلی بزرگ و خیلی کوچک انتخاب نکنید

انتخاب نوع گل،اندازه و رنگ و حتی تزئین آن از موارد مهمی است که در انتخاب دسته گل عروس باید رعایت شود. نباید دسته گل شما تمام دست و انگشتان شما را بپوشاند و نباید خیلی بزرگ باشد. اگر دنباله لباس عروسی شما بلند است، دسته گلهای آبشاری و اگر لباستان پرنسسی است، دسته گل های گرد بیشتر با لباس شما هماهنگ است.

کاری که عروس و دامادهای باکلاس تو عروسیشون انجام میدن

جورابتان همرنگ کت و شلوار باشد

برای داشتن یک استایل شیک و متناسب، از توجه به کوچکترین جزئیات استایل خود نیز نباید غافل شوید. در هنگام انتخاب جوراب، علاوه بر در نظر گرفتن کفش، سعی کنید رنگ و جنس شلوار را نیز مدنظر داشته باشید. قد و اندازه جورابی که انتخاب می‌کنید باید به قدری باشد که اگر پا روی پا انداختید، ساق پایتان دیده نشود.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.