۲۳۹۰۱۰
۱۱۰۴
۱۱۰۴

ترفندهای برای تمیز کردن کیف و کفش / پاک کردن انواع لکه از روی کفش و کیف

پاک کردن و برق انداختن کیف و کفش هایی با جنس های مختلف روش های خاص خود را دارد که با دانستن آن ها میتوانید همیشه کیف و کفش تمیز و مرتبی داشته باشید.

ترفندهای برای تمیز کردن کیف و کفش / پاک کردن انواع لکه از روی کفش و کیف

پاک کردن کیف و کفش، آن هم به صورت درست و اصولی، موضوعی مهم برای هر خانمی است. شکی نیست که هر زن در این دنیا، پول مناسبی را برای خرید کفش و کیف خرج می‌کند. مهم نیست که چقدر پول خرج می کنید، مهم این است که مراقبت از اشیاء با ارزش، خود، بسیار مهم است؛ تا بتوانیم تا حد امکان از پوشیدن آنها، تا همیشه لذت ببریم.

با توجه به اینکه قرار دادن مراقبت از کیف و کفش در سبک زندگیِ پرمشغله‌ای که اکثر ما زندگی می‌کنیم، قطعاً دشوار است، ما به فکر محتوایی افتادیم که بهترین راه‌ها را پیدا کنیم تا کفش‌ها و کیف‌های خود را بدون تلاش بیش‌ازحد، در وضعیت سالم و تمیز نگه‌داریم.

روش پاک کردن کفش های سفید

برای تمیز کردن کفش های سفید به خمیر دندان احتیاج دارید، به این صورت که خمیر دندان را روی پنبه بمالید و کفش سفیدتان را تمیز کنید سپس آن را با آب بشویید خواهید دید که کفش تان مثل روز اول شده است.

ترفندهای برای تمیز کردن کیف و کفش / پاک کردن انواع لکه از روی کفش و کیف

روش پاک کردن کفش های جیر

برخلاف تصور عموم تمیز کردن کفش های جیر خیلی راحت است، برای پاک کردن کفش های جیر به یک مداد پاک کن احتیاج دارید به این صورت که با پاک کن لکه های کفش را تمیز میکنید و یک برس هم روی آن میکشید تا حسابی تمیز شود.

روش پاک کردن کتانی

یکی از مشکلاتی که علاقمندان به کتانی با آن مواجه هستند این است که کتانی ها خیلی زود کثیف میشوند، برای تمیز کردن انواع کتانی باید از شامپو فرش استفاده کنید زیرا شامپو فرش کتانی را نو میکند.

روش تمیز کردن کیف های جیر

اگر کیف جیرتان کثیف شد و زیبایی اولیه را نداشت نگران نباشید میتوانید به راحتی آن را تمیز کنید کافیست کیف تان را دستمال بکشید و سپس با کاغذ سمباده نرم لکه های آن را از بین ببرید.

روش تمیز کردن کیف های چرم

برای تمیز کردن کیف های چرمی باید شیر و تربانتین را مخلوط کنید و با آن کیف تان را پاک کنید سپس آن را خشک کنید و واکس بی رنگ بزنید تا حسابی تمیز و براق شود.

ترفندهای برای تمیز کردن کیف و کفش / پاک کردن انواع لکه از روی کفش و کیف

روش تمیز کردن کیف های ورنی

کیف های ورنی با یک دستمال نم دار تمیز میشوند بهتر است شما بدانید چگونه از آن ها نگهداری کنید برای اینکه کیف های ورنی پوسته پوسته نشوند و ترک نخورند باید به آن ها کمی وازلین بزنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.