۲۳۹۱۸۲
۳۱۵۰
۳۱۵۰

۶ مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

شلوار جین عضو جدانشدنی کمد لباس بسیاری از ماست که معمولا آن‌ها را به رنگ آبی معروفش می‌شناسیم. شلوارهایی که بسیاری از افراد فارغ از فرهنگ، سن و جنسیت از آنها استفاده می کنند و چه برای حضور در مهمانی یا حضور در محل کار آنها را به تن می کنند.

6 مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

شلوار جین عضو جدانشدنی کمد لباس بسیاری از ماست که معمولا آن‌ها را به رنگ آبی معروفش می‌شناسیم. شلوارهایی که بسیاری از افراد فارغ از فرهنگ، سن و جنسیت از آنها استفاده می کنند و چه برای حضور در مهمانی یا حضور در محل کار آنها را به تن می کنند.

این نوع شلوار بیش از یک قرن است که اختراع شده است و مدل های آن آنقدر متنوع اند که حداقل یکی از مدل های آن هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. با این حال، به گفته استایلیست ها چند مدل شلوار جین هستند که به جای خلق یک استایل جذاب و امروزی، سن شما را بالاتر می برند. در ادامه قصد داریم به بررسی این مدل ها بپردازیم:

شلوار جین اسکینی

6 مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

شلوار جین اسکینی به شلوارهای جین تنگی گفته می شود که در آن از الیاف های کشی استفاده شده است و در ناحیه ران، باسن، ساق و مچ پا تنگ است و پاها را بلندتر نشان می دهد. پیدایش شلوارهای اسکینی به قرن هجدهم بازمی گردد و در ابتدا مردان از آن استفاده می کردند. اما از سال ۲۰۱۱ به بعد به دنیای پوشاک زنانه نیز راه پیدا کرد. این مدل شلوار جین در حال حاضر طرفداران زیادی ندارد و سن شما را بالاتر از آنچه که هست، نشان می دهد. 


بیشتر بخوانید: روش ست کردن با کتونی کانورس/ عید امسال تیپتو بساز  


شلوار جین اسکینی زاپ دار

6 مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

اگر به شلوارهای جین زاپ دار علاقه دارید، توصیه می کنیم هرگز به سراغ شلوارهای جین اسکینی زاپ دار نروید. این مدل نیز از مد افتاده است و اگر می خواهید امروزی به نظر برسید، باید از پوشیدن آن اجتناب کنید. این مدل شلوار تناسب اندام شما را به هم می زند، در حالی که بخشی از پاهایتان را نیز نمایان می کند.

شلوار جین فاق بلند

6 مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

شلوار جین فاق بلند شما را بزرگتر از سنتان نشان می دهد. زمانی که کمر پارچه شلوار بالاتر از ناف قرار بگیرید، نیم تنه بالایی کوتاهتر به نظر می رسد و استایل شما را از تناسب خارج می کند. در نتیجه پیرتر و شلخته تر به نظر خواهید رسید. اگر به شلوار جین فاق بلند علاقه دارید، توصیه می کنیم آن را حداکثر در ۱ تا ۱.۵ اینچ بالاتر از ناف ببندید.

شلوار جین بوی فرند

6 مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

شلوار جین بوی فرند یکی از راحت ترین مدل های شلوار جین است که حالتی گشاد داشته و در ناحیه فاق پهن تر و قد بلند تر است. تعداد بسیار کمی از اندام ها و استایل ها با این نوع شلوار خوب به نظر می رسند و با پوشیدن آن اغلب بزرگتر از سنتان به نظر خواهید رسید.

شلوار جین طرح‌دار

6 مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

شما هنوز هم می توانید با شلوارهای جین طرح دار، استایلی متفاوت و زیبا داشته باشید، اما مراقب باشید که به سراغ شلوارهای بیش از حد تزئین شده نروید. زیرا این نوع شلوارها می توانند شما را پیرتر از سنتان نشان دهند. جزئیات پر زرق و برق، جلوه های متضاد، پارگی های اغراق آمیز و گلدوزی های رنگارنگ از جمله مواردی هستند که ظاهری قدیمی و از مد افتاده به استایل شما می بخشند.

شلوار جین آبی روشن

6 مدل شلوار جین که سن شما را بیشتر نشان می دهد

شلوار جین های تیره مانند جین های زغالی، طوسی و مشکی این روزها بسیار پرطرفدار شده اند. اگرچه طیف وسیعی از رنگ ها برای شلوار جین وجود دارد، اما رنگ های بسیار روشن مانند آبی روشن دیگر مثل قبل طرفدار ندارند و پوشیدن آنها موجب قدیمی شدن استایل شما می شود. اگر به رنگ آبی علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ شلوارهای جین سرمه ای رنگ بروید.

 

منبع: روزیاتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.