۲۳۹۴۴۴
۶۰۳۳
۶۰۳۳

از بین بردن برق اتو روی لباس / چطور جای اتو و برق افتادگی روی لباس را از بین ببریم ؟

گاهی به دلیل بالا بودن درجه حرارت اتو و یا زیاد ماندن اتو بر روی لباس، لباس برق می افتد، راه هایی برای از بین بردن برق اتو روی لباس وجود دارد که در این مطلب با شما درمیان می گذاریم.

از بین بردن برق اتو روی لباس / چطور جای اتو و برق افتادگی روی لباس را از بین ببریم ؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از ما هنگام اتوکشی لباس با آن مواجه هستیم، سوختگی و برق افتادگی روی لباس است؛ در صورتی که سوختگی لباس به حدی نباشد که باعث جمع شدن الیافت پارچه شود، شما به راحتی می‌توانید با چند راهکار ساده سوختگی لباس را از روی لباس از بین ببرید.

از بین بردن برق اتو از روی لباس با پیاز سفید

می توانید برای برطرف کردن جای برق اتو روی لباس از پیاز سفید کمک بگیرید. برای این کار یک پیاز سفید را برش بزنید و بر روی لکه براق لباس قرار دهید. اجازه دهید ب

یک پیاز سفید را از وسط دو نیم کنید و از قسمت بریده شده روی لکه براق بمالید به طوری که کاملا به آب پیاز آغشته شود. سپس اجاره دهید نیمه پیاز به مدت ۳ تا ۴ ساعت روی لباس باقی بماند و پس از این مدت لباس را مطابق معمول بشویید.

استفاده از بخار اتو برای از بین بردن برق اتو روی لباس

برای از بین بردن برق اتو در لباس، اتو را روی حالت بخار قرار دهید و بر بالای قسمتی از لباس که برق افتاده نگه دارید تا بخار بزند. با ایجاد بخار می توانید برق لباس ناشی از اتو را از بین ببرید.

از بین بردن برق اتو روی لباس / چطور جای اتو و برق افتادگی روی لباس را از بین ببریم ؟

شستن با سرکه برای از بین بردن برق اتو لباس

یک روش دیگر برای از بین بردن برق اتو از لباس، شستن لباس با ترکیبی از سرکه و مواد شوینده است.

استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن جای برق اتو روی لباس

مقداری جوش شیرین را بر روی یک پارچه نرم و تمیز ریخته و آنرا بر روی قسمت هایی از لباس که براق شده قرار دهید. سپس با اتوی ملایم و در جهت مخالف خواب پارچه بر روی آن بکشید تا برق لباستان را بین ببرد.

روش از بین بردن برق اتو روی لباس مشکی

برق افتادگی اتو روی لباس های مشکی بیشتر خود را نشان می دهد. برای از بین بردن برق اتو روی لباس های مشکی کمی سرکه را بجوشانید و یک حوله نخی لطیف را داخل سرکه گرم شده قرار دهید. سرکه اضافی حوله را بگیرید سپس با حوله بر روی قسمت برق افتاده لباس مشکی بکشید تا برق آنرا از بین ببرد.

از بین بردن جای برق اتو روی لباس با خیساندن در آب

ساده ترین راه برای رفع برق اتو روی لباس این است که یک شبانه روز لباس را داخل آب سرد قرار دهید. در نهایت آنرا آبکشی کرده و اجازه دهید بطور طبیعی خشک شود.

از بین بردن برق اتو روی لباس / چطور جای اتو و برق افتادگی روی لباس را از بین ببریم ؟

از بین بردن برق اتو روی لباس بافتنی

اگر لباس بافتنی شما در اثر اتو کشیدن برق افتاده برای از بین بردن برق آن یک و نیم قاشق آمونیاک را در نیم لیتر آب حل کنید و یک حوله به این محلول آغشته کنید. حوله را روی قسمت برق افتاده لباس بکشید، خواهید دید که برق لباس ناشی از اتو برطرف می شود، همچنین می توانید قسمت برق افتاده لباس را با شوینده ملایم و آب سرد بشویید.

از بین بردن برق اتو روی لباس مخمل

اگر لباس مخمل شما حین اتوکشی برق افتاده مقداری از ترکیب آب اکسیژنه و آب (بطور مساوی) را روی قسمت برق افتاده لباس اسپری کنید به نحوی که کاملا روی لکه را بپوشاند و در نهایت لباس را با آب سرد بشویید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.