۲۳۹۶۹۲
۲۷
۲۷

طرز تهیه خوراک میگو شیک و خوشمزه برای مجالس رسمی

خوراک میگو یکی از غذاهای دریایی معروف و پرخاصیتی است که اگر خوب طبخ شود، طرفداران زیادی خواهد داشت. اگر یک دورهمی مجلسی دارید و می خواهید در کمترین زمان ممکن یک خوراک خوشمزه از میگو را فراهم کنید، این دستور تهیه را دنبال کنید.

طرز تهیه خوراک میگو شیک و خوشمزه برای مجالس رسمی

طرز تهیه خوراک میگو شیک و خوشمزه برای مجالس رسمی

خوراک میگو یکی از غذاهای دریایی معروف و پرخاصیتی است که اگر خوب طبخ شود، طرفداران زیادی خواهد داشت. اگر یک دورهمی مجلسی دارید و می خواهید در کمترین زمان ممکن یک خوراک خوشمزه از میگو را فراهم کنید، این دستور تهیه را دنبال کنید. بافت میگو معمولا نرم است به همین دلیل کار سیادی برای پخت ندارد و زود نرم می شود. البته باید از قبل بتوانید طعم و بوی بد آن را بگیرید تا در هنگام پخت، مزه بدی به خود نگیرند. در ادامه با مواد لازم و طرز تهیه آن آشنا خواهید شد. 

طرز تهیه خوراک میگو شیک و خوشمزه برای مجالس رسمی

 

مواد لازم در تهیه خوراک میگو مجلسی

میگو پاک کرده

نیم کیلو
پیاز ۳ عدد
رب گوجه فرنگی یک قاشق غذاخوری
روغن سرخ کردنی  به میزان لازم
پودر لیمو عمانی نصف قاشق چای خوری
نمک، زردچوبه و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه خوراک میگو مجلسی:

برای تهیه خوراک میگو مجلسی خوشمزه و شیک، اول از همه پیاز ها را پوست گرفته و خوب بشویید. حالا آن ها را نگینی خرد کرده و درون تابه با حرارت ملایم بگذارید تا سرخ و طلایی شوند. برای این خوراک خوشمزه، پیازهای طلایی یا پیاز سفید بهترین گزینه هستند. بعد از آن که پیازها سبک و طلایی شدندف حالا نمک، زردچوبه، فلفل و پودر لیمو عمانی را اضافه کنید. اگر فکر می کنید مقدار پودر لیمو عمانی زیاد است آن را کمتر کنید تا غذا را تلخ نکند.

طرز تهیه خوراک میگو شیک و خوشمزه برای مجالس رسمی

حالا میگوهای پاک شده را داخل تابه با مواد ریخته و اجازه دهید خوب سرخ شوند. معمولا ده دقیقه با حرارت ملایم زمان می برد تا بافت میگو بپزد. وقتی روی میگوها سرخ طلایی یا قهوه ای شد، حرارت را کمتر کنید. در انتهای پخت خوراک، داخل تابه جایی باز کرده و رب گوجه را سرخ کنید. حالا آن را با سایر مواد مخلوط کرده تا رنگ و طعم جذابی بگیرد. نوش جان، خوراک خوشمزه شما آماده سرو است!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.