۲۳۹۸۳۵
۱۸۱
۱۸۱

ترفند نفوذ به قلب شوهر/ اینطوری از شوهرت دلبری کن

به دست آوردن قلب مردی که همسر شماست، کار راحتی خاوهد بود. چرا که او از ابتدا شما را برگزیده و به شما علاقه دارد. پس شما نصف راه را رفته اید و حالا باید به فکر مابقی و تکمیل نفوذ به قلب همسرتان باشید.

ترفند نفوذ به قلب شوهر/ اینطوری از شوهرت دلبری کن

ترفند نفوذ به قلب شوهر/ اینطوری از شوهرت دلبری کن

به دست آوردن قلب مردی که همسر شماست، کار راحتی خاوهد بود. چرا که او از ابتدا شما را برگزیده و به شما علاقه دارد. پس شما نصف راه را رفته اید و حالا باید به فکر مابقی و تکمیل نفوذ به قلب همسرتان باشید. تا به الان مردانی که بالغ بوده و بالای 35 سال سن دارند، تلاش کرده اند که با همسر خود رابطه عاطفی جدی داشته باشند. با این حال شما باید برای به دست آوردن همسرتان بیشتر و بیشتر از قبل تلاش کنید. در ادامه به موارد خاصی اشاره شده است که برای نفوذ به قلب شوهر موثر خواهد بود. این موارد عبارت هستند از:

ترفند نفوذ به قلب شوهر/ اینطوری از شوهرت دلبری کن

 

  • پیدا کردن سرگرمی ها و علایق شوهر

حتما شما مطلع هستید که همسرتان به چه سرگرمی هایی علاقعه دراد و می خواهد چه سورپرایز هایی داشته باشد. با این حال بهتر است با تحقیقات بیشتر، علایق شمترک خود را پیدا کنید. به عنوان مثال او را بدون مناسبت، سورپرایز کنید. اگر نمی توانید به علایق او دست پیدا کنید، کافی است که کمی با هم گفتگو و مشورت کنید. در این حالت بهتر می توانید با هم وقت بگذرانید و بیشتر با هم باشید و لذت ببرید.

ترفند نفوذ به قلب شوهر/ اینطوری از شوهرت دلبری کن

 

  • کنترل تماس گرفتن و پیام دادن

سعی کنید مدام تلفن دستتان نگیرید و با او حرف نزنید. مدام پیام ندهید و از او بپرسید کجا هستید. شاید فکر کنید که دلیل نفوذ به قلب شوهر، همیشه پیگیر او بودن است. در حالی که این کار کاملا اشتباه است. نباید زیاد به او بچسبید و یگیر او باشید. او هم نیاز به فضا درد. وقتی همسرتان فضای شخصی خود را پیدا می کند، راحت تر می تواند آن طور که می خواهد با شما وقت بگذراند. مهم است که گهگاهی با او در طول روز حرف بزنید و دورادور از حال او باخبر باشید. اما نه این که مدام به او زنگ و تماس بزنید.

ترفند نفوذ به قلب شوهر/ اینطوری از شوهرت دلبری کن

 

  • رفیق بودن با شوهر

زن و شوهری که با هم رفیق هستند و مانند دو دوست با هم رفتار می کنند، بهتر می توانند در کنار هم بمانند و در شادی ها و غم ها با هم مثل دوست رفتار می کنند. دو تا رفیق با هم به یک دیگر محبت می کنند. با هم برنامه تفریح و گردش می ریزند و می توانند به یک دیگر فضا دهند. معمولا از سلایق هم باخبر بوده و تلاش می کنند از کنار با هم بودن لذت ببرند.

ترفند نفوذ به قلب شوهر/ اینطوری از شوهرت دلبری کن

 

  • توجه به زبان بدن

مردان زبان بدن خاص خودشان را دارند. ئوقتی خسته می شوند یک مدل خاصی می نشینند. وقت هایی که منتظر محبت از شما هستند چهره آن ها کمی بشاش تر می شود. در چنین مواردی اگر تلاش کنید که زبان بدن همسرتان را تشخیص دهید، بهتر می توایند با او ارتباط برقرار کنید. سعی کنید مسائل را سخت و پیچیده نکرده و بهترین عملکرد او را خوش بینانه تحلیل کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.