۲۴۰۰۵۴
۱۹۳۵۴
۱۹۳۵۴

احسان و سولماز، زوح عاشق برنامه «ماه عسل» هم جدا شدند!

جدایی زوج مشهور برنامه ماه عسل در فضای مجازی خبرساز شده است.

احسان و سولماز، زوح عاشق برنامه «ماه عسل» هم جدا شدند!

جدایی زوج مشهور برنامه ماه عسل در فضای مجازی خبرساز شده است. احسان و سولماز مهمانان برنامه ماه عسل سال ۹۳ توجه میلیون‌ها بیننده را به خود جلب کردند. قصه سولماز و احسان و وفاداری ستودنی احسان به همسرش که سولماز آن را در برنامه ماه عسل روایت کرد تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت. 

سولماز موحدی با تایید خبر جدایی‌اش در اینستاگرام نوشت: چند روزی میشه که در بعضی از صفحات وایرال میشه که ما جدا شدیم ، در جواب باید بگم که بله... زبانم ناتوان و قاصره ولی باید بگم که ما از یک سال بیشتر میشه  که از هم جدا شدیم و بسیار روزهای سختی رو گذروندم روزهای پراسترس و دشوار حتی نمیتونم پشت موبایل تایپ کنم چقدر سخته برای یک زن با شرایط من بخواد از کسی که دوستش داره جدا بشه ...  

بیشتر بخوانید: رازهای عشق پنهان در حرکات مردان 

احسان و سولماز، زوح عاشق برنامه «ماه عسل» هم جدا شدند!

ولی باید بگم آقا احسان ۱۵ سال بخاطر من خودگذشتگی کردن و به خودم گفتم حالا هم نوبت توئه که از خودت بگذری و به آقا احسان فرصت زندگی دوباره بدی همه ی این اتفاقات تلخ در زندگیه من همه اش درس های بسیار پر عبرت بود امیدوارم آقا احسان همیشه سربلند و موفق باشند و ... البته به این سادگی ها هم نبود جداییم با آقا احسان خیلی جنگیدم ولی چیزهایی هست که بعداً براتون کامل توضیح می‌دم.. 

 

منبع: برترین ها

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.