۲۴۰۶۸۹
۱۰۴۱۳
۱۰۴۱۳

چیدمان دکوراسیون با مبل ال (L) به ۳ شیوه جذاب!

نیازی نیست همیشه برای تغییر دکوراسیون، هزینه‌های گران قیمت و هنگفتی کنید. کافی است فقط ایده های تغییر دکوراسیون با مبلمان ال را بلد باشید.

چیدمان دکوراسیون با مبل ال (L) به 3 شیوه جذاب!

چیدمان دکوراسیون با مبل ال (L) به ۳ شیوه جذاب!

نیازی نیست همیشه برای تغییر دکوراسیون، هزینه‌های گران قیمت و هنگفتی کنید. کافی است فقط ایده های تغییر دکوراسیون با مبلمان ال را بلد باشید. در این حالت به راحتی می توانید فضای خانه یا اتاق خود را با ساده ترین تغییرات، زیبا و هنری نشان دهید. درست است که رنگ و طرح مبل می تواند در دکوراسیون شما نقش موثری داشته باشد. با این حال بهتر است توجه کنید که تغییر دادن جای مبلمان، می تواند فضای شما را زیباتر کند و نیازی نیست همیشه تغییرات جزیی بدهید. گاهی اوقات تغییرات کلی باعث چینش بهتر دکوراسیون می شود. 

چیدمان دکوراسیون با مبل ال (L) به 3 شیوه جذاب!

۱. چیدمان به سبک مربعی شکل

شاید تصور کنید که اصول طراحی چیدن مبلمان به صورت مستطیلی شکل است و شاید مربعی خوب در نیاید. اما چیدن مبلمان ال به شکل مربع، یک ایده جذابی است که در اکثر خانه های سنتی و کلاسیک اجرا می شود. برای این مدل چیدمان بزرگترین مبل ال را جلوی تلویزیون یا سینمای خانگی بگذارید. می توانید در دو طرف آن و به شکل مربعی، دو یا یک مبل دیگر هم بگذارید تا حالت مربع به خودش بگیرد. پشت مبل بزرگ تر هم می توانید میز ناهارخوری و... را قرار دهید. 

چیدمان دکوراسیون با مبل ال (L) به 3 شیوه جذاب!

۲. چیدمان مبل ال گرد

اگر هنوز مبل نخریده اید و درصدد خرید آن هستید، مبلمان ال گرد جذابیت بیشتری دارند. اگر فضای خانه شما بزرگ و فانتزی است و می خواهید یک محیط متفاوتی در خانه خود رقم بزنید، مبلمان ال گرد بهترین گزینه است. این دست از مبل را می توانید دور هم و به صورت نیم دایره یا یک دایره کامل بچینید. 

چیدمان دکوراسیون با مبل ال (L) به 3 شیوه جذاب!

۳. ترکیب با مبلمان دیگر

یکی دیگر از ترفندهای زیبایی در تزئین خانه با مبلمان، ترکیب کردن ست ال با سایر سبک های مبلمان است. می توان مبلمان ال را در گوشه گذاشت و باقی محیط را با سایر مبل ها پر کرد. یا این که در هنگام مستطیل شکلی چیدن محیط، می توانید بعد از هر مبل راحتی یک دست مبل ال قرار دهید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.