۲۴۰۷۹۱
۳۷۹
۳۷۹

شلوار «واید لگ» چیست و با چه لباسی ست می شود؟

شلوار واید لگ یکی از شلوار های ترندی این روزهاست که بسیار محبوب شده و کاربرد های زیادی دارد استایل های مختلف با این شلوار را در این مطلب بهتان معرفی کرده ایم.

شلوار «واید لگ» چیست و با چه لباسی ست می شود؟

شلوار واید لگ یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌های این روزها است و به شلوارهایی گفته می شود که در قسمت کمر و باسن تنگ هستند و هر چه قدر به سمت پایین می‌روند گشادتر می‌شوند. این نوع شلوارها، برای افراد با قد بلند، متوسط و حتی کوتاه، خانم هایی با اندام لاغر، چاق و توپر نیز ایده آل می باشد، شلوار واید لگ؛ به دلیل داشتن فاق بلند، پاها را کشیده تر از حد معمول نشان می‌دهند.

انواع شلوار واید لگ

این مدل شلوار چند مدل مختلف دارد که در ادامه این بخش به آنها اشاره خواهیم داشت.

شلوار «واید لگ» چیست و با چه لباسی ست می شود؟

شلوار واید لگ کوتاه مناسب خونه

شلوار واید لگ با اندازه‌های قدی متفاوت وجود دارد، یعنی 90 سانتی‌متری یا حتی کمتر از 90 که بالاتر از قوزک پا یا بر روی ساق پا قرار می‌گیرد. شلوار واید لگ در جنس‌های مختلف مانند واید لگ جین یا پارچه‌ای نیز طراحی و تولید که با لباس های راحتی خانگی ست می شوند.

شلوار واید استریت

شلوار واید استریت یکی از مدل های شلوار واید شناخته می شود که قسمت بالای آن همچنان جذب است، اما قسمت های پایین آن برخلاف سایر مدل ها دمپای جمع تری دارد. این شلوارها را به راحتی می توانید با انواع لباس ها ست کنید. 


بیشتر بخوانید: ایده استایل تابستونی اسپرت! 


شلوار «واید لگ» چیست و با چه لباسی ست می شود؟

شلوار واید لگ پارچه ای

شلوار پارچه ای واید لگ؛ با یک خط اتوی صاف و تمیز بسیار زیبا به نظر می رسد. از پوشیدن مدل وایدلگ چروک، خودداری کنید تا خوش استایل تر باشید.

تفاوت شلوار واید و بگ

شلوار واید لگ نسبت به شلوار بگی و دمپا گشاد، آزادتر و خنک تر است و فاق بلندی نیز دارد، یک فرق دیگر شلوار واید با بگ در این است که شلوار واید از قسمت کمر و باسن کاملاً فیت تن است و هیچ گشادی ندارد. شلوار واید از ران به سمت زانو و دمپای شلوار گشاد می‌شود اما شلوار بگی از بالا تا پایین کاملاً گشاد است.

شلوار «واید لگ» چیست و با چه لباسی ست می شود؟

شلوار واید لگ با مانتو

شلوار واید را با هر مانتویی می توان ست کرد اما پوشیدن مانتو جلو بسته بلند و گشاد با شلوار واید لگ برای افراد دچار اضافه وزن مناسب نیست. ترکیب مانتو جلو بسته کوتاه یا مانتو جلو باز بلند و حتی چاکدار با شلوار واید لگ استایل جذابی را برای شما ایجاد می‌کند.

اگر می‌خواهید به همراه شلوار واید یک استایل رسمی و زیبا داشته باشید، ست‌کردن شلوار واید با کت اسپرت گزینه مناسبی محسوب می‌شود. برای استایل غیر رسمی شلوار واید لگ را با مانتو جین بپوشید؛ همچنین مانتو کتی های رسمی و برش خورده نیز با این شلوار استایل بسیار جذاب و با کلاسی به فرد می دهد.

منبع: نمناک

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.