۲۴۱۵۳۵
۳۹
۳۹

بهترین رنگ فرش سال ۲۰۲۴، رنگ هایی شیک که قدیمی نمی شوند!

از آن جایی که هر روز رنگ، طرح و مدل مختلفی از فرش ها روانه بازار می شوند، باز هم انتخاب اکثریت رنگ های نود و خنثی ای است که ظاهر خانه را زیباتر جلوه دهد. 

بهترین رنگ فرش سال 2024، رنگ هایی شیک که قدیمی نمی شوند!

بهترین رنگ فرش برای سال ۲۰۲۴

از آن جایی که هر روز رنگ، طرح و مدل مختلفی از فرش ها روانه بازار می شوند، باز هم انتخاب اکثریت رنگ های نود و خنثی ای است که ظاهر خانه را زیباتر جلوه دهد. در گذشته بیشتر فرش ها زمینه سبز رنگ یا لاکی رنگ داشتند. فرش های ابریشمی، فرش های مدرن، فرش های سبز، فرش های کهنه نما، فرش های کلاسیک و... هنوز هم مورد توجه بسیاری از افراد است. در ادامه با رنگ فرش هایی که برای هر خانه ای مناسب و جذاب است و هیچ وقت قدیمی نمی شود، آشنا خواهید شد. 

بهترین رنگ فرش سال 2024، رنگ هایی شیک که قدیمی نمی شوند!

  • فرش با رنگ کرم و نود

فرش هایی که زمینه آن ها کرم رنگ یا رنگ نود هستند، زیبایی خاصی داشته و با اکثر محیط های دکوراسیونی، همخوان هستند. رنگ کرم کمک می کند تا خانه شما زیباتر و دلبازتر نشان داده شده و رنگ روشن آن، راحت و بدون تکلف با همه چیز ست می شود. 

بهترین رنگ فرش سال 2024، رنگ هایی شیک که قدیمی نمی شوند!

  • فرش با رنگ طوسی

اگر به دنبال فرش هایی هستید که بتوانید آن را با تمام اجزای خانه ست کرده و رنگ تیره ای هم داشته باشد، بهتر است فرش رنگ طوسی را انتخاب کنید. این رنگ به خوبی با تمام اجزا هماهنگی ایجاد کرده و برای خانه های کوچک یا متوسط مناسب است. 

بهترین رنگ فرش سال 2024، رنگ هایی شیک که قدیمی نمی شوند!

  • فرش با رنگ لاکی

فرش هایی با رنگ لاکی هیچ وقت قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند. بلکه جذابیت و زیبایی خود را بیشتر از قبل نشان می دهند. این مدل فرش ها رنگی زیبا و در عین حال هنری دارند که سنت ایرانی را به رخ می کشند. اگر خانه ای نورگیر و درخشان دارید، حتما این مدل فرش ها را امتحان کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.