۲۳۸۵۶۸
۱۵۳
۱۵۳

لاغری یک ماهه تا عید ۱۴۰۳/با این راهکارها لاغر شو

اگر شما هم برنامه دارید که برای عید ۱۴۰۳ لاغر شوید، وقت آن رسیده است که به جمع ما بپیوندید. شاید لاغر کردن در یک ماه سخت و نشدنی به نظر برسد. 

لاغری یک ماهه تا عید 1403/با این راهکارها لاغر شو

لاغری یک ماهه تا عید ۱۴۰۳/با این راهکارها لاغر شو

اگر شما هم برنامه دارید که برای عید 1403 لاغر شوید، وقت آن رسیده است که به جمع ما بپیوندید. شاید لاغر کردن در یک ماه سخت و نشدنی به نظر برسد. اما شما می‌‌توانید به راحتی با رعایت نکات و موارد زیر به آرزوهای خود و وزن ایده‌آل، نزدیک‌تر شوید. از آن جایی که وقت زیادی برای فرا رسیدن سال نو نمانده، پس بهتر است زودتر دست به کار شوید. خوش اندام شدن و رسیدن به استایل دلخواه، کمک می‌کند تا بتوانید یک جلوه زیبا از خود در دید و بازدید عید به نمایش بگذارید. در ادامه به چند نکته مهم برای لاغر شدن در این یک ماه، خواهیم پرداخت.

لاغری یک ماهه تا عید 1403/با این راهکارها لاغر شو

داشتن رژیم غذایی مناسب و کم کالری

همانطور که می‌دانید هر غذایی که کالری بالایی داشته باشد، باعث می‌شود که وزن شما بیشتر شود. به همین دلیل در هنگام استفاده از خوراکی و وعده‌های غذایی، بهتر است از غذاهای کم چرب و بخارپز استفاده کنید. غذاهای کم کالری مانند سبزیجات، پروتئین‌ها، غلات کامل، میوه‌جات و... را در وعهده‌های غذایی خود بگنجانید. این اولین قدم برای رسیدن به وزن دلخواه است.

لاغری یک ماهه تا عید 1403/با این راهکارها لاغر شو

تحرک و ورزش مرتب

اگر هنوز هم یک جا می‌نشینید و هیچ تحرکی ندارید، پس طبیعی است که وزن اضافه کنید. فعالیت و پر جنب و جوش بودن، باعث می‌شود که متابولیسم بدن شما بیشتر شود. در نتیجه زودتر به وزن ایده آل خود خواهید رسید. بهتر است در طول هفته حدود 150 دقیقه فعالیت بالا یا ورزش‌های هوازی داشته باشید. درواقع بهتر است روزی نیم ساعت ورزش داشته باشید تا لاغرتر شوید.

لاغری یک ماهه تا عید 1403/با این راهکارها لاغر شو

داشتن خواب کافی

نه فقط تغذیه و فعالیت، بلکه لایف استایل سالم مانند خواب کافی، باعث می‌شود راحت‌تر بدنتان سوخت و ساز کند. هر چه بیشتر بیدار بمانید و کمتر بخواهید، متابولیسم بدن شما به هم خواهد ریخت. سعی کنید حداقل 7 ساعت خواب در شبانه روز را داشته باشید تا لاغرتر شوید. حتی شما می‌توانید در خواب هم کالری بسوزانید. مخصوصا خواب شبانه!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.