۲۴۱۰۸۳
۷۲۱
۷۲۱

چگونه با خواهر شوهر خود رابطه خوبی برقرار کنید

بسیاری از خانم‌ها همیشه از خواهر شوهر خود بدگویی کرده و او را رقیب خود می‌دانند. در ادامه، نحوه برخورد با خواهر شوهر را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد تا به بهبود رابطه میان شما و خواهر شوهرتان کمک کند. با ما همراه باشید.

چگونه با خواهر شوهر خود رابطه خوبی برقرار کنید

بسیاری از خانم‌ها همیشه از خواهر شوهر خود بدگویی کرده و او را رقیب خود می‌دانند. در ادامه، نحوه برخورد با خواهر شوهر را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد تا به بهبود رابطه میان شما و خواهر شوهرتان کمک کند. با ما همراه باشید.

بهترین برخورد با خواهر شوهر چیست؟

نحوه برخورد با خواهر شوهر موضوع مورد بحث ماست. ارتباط با خانواده شوهر یکی از سخت‌ترین رابطه‌هایی است که باید پس از ازدواج برقرار کنیم و باید به خاطر داشته باشید که برقراری رابطه‌ای صحیح در حقیقت یک نوع مهارت است که می‌توان آن را یاد گرفت. خواهر شوهر در واقع در خانواده شوهر یک عضو کلیدی است که می‌تواند اسباب صلح را فراهم کند و تنش‌ها را کاهش دهد و برعکس.

نقش خواهر شوهر در خانواده

همانطور که می‌دانید و در بیشتر خانواده‌ها مشاهده می‌کنید، بیشتر مادرها در بسیاری از موارد ابتدا نظر دخترشان را می‌پرسند، بنابراین می‌توان گفت که خواهر شوهر مشاور مادر شوهر است و داشتن یک رابطه خوب بین عروس و خواهر شوهر تاثیر مثبتی در محکم شدن پیوند عاطفی بین عروس و خانواده شوهر دارد.

چگونه با خواهر شوهر خود رابطه خوبی برقرار کنید

چگونه با خواهر شوهر رفتار کنیم؟

  1. مشخص کردن مرز بین دخالت و حمایت: بین دخالت و حمایت مرز باریکی وجود دارد. برای جلوگیری از شکر آب شدن رابطه بین عروس و خواهر شوهر نباید پیشنهادها و رفتارهایی که به منظور حمایت ارائه می‌شود، به عنوان دخالت تلقی شود. حمایت و نظارت جنبه مثبت دارد اما دخالت کردن جنبه منفی. اگر خواهر شوهرتان پیشنهاداتی ارائه دهد، سعی کنید آن‌ها را به عنوان تجربه‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد ببینید، نه دخالت.

  2. احترام گذاشتن به یکدیگر: تفکیک مرز بین صمیمیت، احترام و اقتدار در روابط بین عروس و خواهر شوهر از اهمیت بالایی برخوردار است. به سلیقه‌ها، عقاید و طرز فکر یکدیگر احترام بگذارید و ابتدا ستون احترام را در رابطه‌هایتان برپا کنید و بعدها با رعایت حدود، صمیمیت و دوستی‌ها را نیز افزایش دهید.

  3. مشخص کردن مرز بین کنترل و نظارت: بین کنترل و نظارت نیز مرز باریکی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر خواهر شوهرتان پیشنهاد دهد که برای ماه عسل به شهر دیگری بروید به دلیل اینکه به تازگی به آن شهر سفر کرده و تجربه دارد، این نقش نظارتی است. اما اگر تلاش کند که تصمیم نهایی شما را تغییر دهد، این به عنوان کنترل تلقی می‌شود.

  4. سکوت در مقابل هرچه که می‌گوید: اگرچه ممکن است او فکر کند شما احمق هستید، این یک ریسک است زیرا ممکن است احساس خوبی کند و هرچه که می‌خواهد بگوید. اگر با او مخالفت و بحث کنید، او ممکن است فکر کند شما از او متنفرید. اما باید مراقب رفتار و نحوه بیان خود باشید و نظر واقعی خود را با احترام بیان کنید.

  5. مهربان و دلسوز باشید: اگر او همیشه ناله می‌کند و با شما درد و دل می‌کند، مهربان باشید و خود را از داستان او جدا کنید. اگر شما گوش ندهید، او دیگر شما را به عنوان گزینه قابل اتکا نمی‌بیند.

چگونه با خواهر شوهر خود رابطه خوبی برقرار کنید

با رعایت این نکات، می‌توانید رابطه صمیمی و محترمانه‌ای با خواهر شوهرتان برقرار کنید و از تنش‌ها و مشکلات جلوگیری کنید.

 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.