۲۴۱۷۹۸
۱۳۴
۱۳۴

لاغری و چربی‌سوزی بی‌خطر با ترمواسلیم

امروزه افراد به دلایل مختلف از جمله سبک زندگی غلط، تحرک پایین، رژیم غذایی پرکالری، مشکلات ژنتیکی، اختلالات هورمونی یا حتی بیماری‌های عصبی ممکن است دچار اضافه‌وزن و چاقی شوند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دچار اضافه‌وزن شده‌اید احتمالاً برای درمان چاقی خود به دنبال رژیم‌های مختلف لاغری رفته‌اید و یا در باشگاه و رشته‌های ورزشی مختلف ثبت‌نام کرده‌اید.

درهرصورت افزایش تحرک و اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی تأثیر بسیار زیادی در کاهش وزن و رسیدن به تناسب‌اندام دارد، اما آیا تابه‌حال به یک پدال گاز و یا یک سرعت‌دهنده برای سرعت‌بخشیدن به کاهش وزن نیز فکر کرده‌اید؟

بله! در واقع شما می‌توانید با کمک یک مکمل غذایی بی‌ضرر و مفید تأثیر ورزش و رژیم غذایی خود را چندین برابر کنید و سرعت رسیدن به هدفتان یعنی تناسب‌اندام را افزایش بدهید. اما چگونه؟

ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا در مورد لاغری و چربی‌سوزی بی‌خطر با ترمواسلیم با شما صحبت کنیم و این چربی‌سوز طبیعی را به‌صورت کامل به شما معرفی کنیم.

 

لاغری و چربی‌سوزی بی‌خطر با ترمواسلیم

ترمواسلیم چیست؟

برای اینکه به‌صورت کامل متوجه شوید ترمو اسلیم چیست بهتر است که این ماده را از لحاظ مشخصات اختصاصی و ترکیبات تشکیل‌دهنده مورد بررسی قرار بدهیم.

ترمواسلیم حاوی عصاره برترین مواد گیاهی چربی‌سوز و کاهش اشتها است. این عصاره‌ها شامل عصاره فلفل آنوم، کورکومین، مورینگا، فلفل سیاه، کارسینیاکامبوجیا و برگ کاری هستند. نیاسین و کافئین نیز جزو ترکیبات آن هستند. ما در ادامه تأثیر هر یک از این ترکیبات را در لاغری به‌صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

شرکت آمیتیس نیک دارو 

لاغری و چربی‌سوزی بی‌خطر با ترمواسلیم

amitismed.com

لاغری و چربی‌سوزی بی‌خطر با ترمواسلیم

۹۱۳۰۴۹۰۰

لاغری و چربی‌سوزی بی‌خطر با ترمواسلیم

آدرس: تهران، اتوبان حقانی،  نرسیده به چهارراه جهان کودک، خیابان دیدار، خیابان کیش، پلاک ۵۳، طبقه اول

عملکرد ترمواسلیم در بدن چگونه است؟

ترمو اسلیم هم باعث لاغری می‌شود و هم از چاق شدن جلوگیری می‌کند؛ بنابراین تأثیر بسیار زیادی برای تناسب‌اندام شما دارد. شما هم می‌توانید در کنار رژیم غذایی مخصوص لاغری خود از این دارو استفاده کنید و هم در کنار ورزش خود برای افزایش توان بدنی در ورزش این مکمل دارویی را مصرف کنید.

از طرفی مصرف این دارو بدون رژیم و بدون ورزش نیز تا حدودی پاسخگو خواهد بود، اما اگر در کنار ورزش و رژیم غذایی مصرف شود معجزه اصلی آن را خواهید دید. عملکرد ترمواسلیم در بدن شامل موارد زیر است:

  • افزایش متابولیسم و افزایش سوخت‌وساز گلوکز و چربی
  • جلوگیری از تشکیل سلول‌های چربی و انباشته‌شدن آن‌ها در بدن

  • افزایش دمای بدن برای سرعت‌بخشیدن به سوخت‌وساز

  • تحریک کالری‌سوزی

  • کاهش اشتها

  • تقویت سیستم ایمنی

  • افزایش توان بدنی

  • تنظیم قند خون

  • کاهش چربی خون

  • تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن

مشخصات اختصاصی ترمواسلیم

ترمو اسلیم یک کپسول کاهش وزن ایرانی است که منشأ گیاهی دارد و در شرکت آمیتیس نیک دارو تولید می‌شود. هر بسته از این دارو حاوی ۶۰ عدد کپسول است و نحوه مصرف آن نیز روزانه دو عدد است که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. 

ترکیبات ترمواسلیم

ترمو اسلیم حاوی ترکیبات گیاهی است که به روش‌های مختلف در مسیر لاغری و تناسب‌اندام تأثیرگذار هستند. این ترکیبات گیاهی به‌صورت عصاره در این دارو وجود دارند. عصاره هر گیاه یا ماده در واقع یک ترکیب تغلیظ شده از ماده است که حجم زیادی از مواد مفید ماده را در خود دارد. این ترکیبات شامل موارد زیر هستند:

1.عصاره کارسینیاکامبوجیا

این عصاره کاهش وزن را تسریع می‌کند، اشتها را کاهش می‌دهد و آستانه تحمل در ورزش را افزایش می‌دهند. گارسینیاکامبوجیا حاوی یک ترکیب به نام اسید هیدروکسیتریک است که عملکرد آنزیم‌های ذخیره چربی در بدن را کند می‌کند.

2.عصاره برگ مورینگا اولیفرا (درخت معجزه)

این گیاه سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و پلی‌فنول‌ها است. ترکیبات موجود در این گیاه باعث افزایش متابولیسم بدن و افزایش سوخت‌وساز گلوکز و چربی می‌شوند.

3.عصاره مورایا کونیگی (برگ کاری) 

برگ کاری نیز با داشتن آنزیم‌های مخصوص خود باعث متابولیسم لیپیدها می‌شود. عصاره این گیاه همچنین تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از تشکیل سلول‌های چربی دارد و همین مسئله باعث جلوگیری از بروز چاقی می‌شود. 

4.عصاره کورکومین (ریشه زردچوبه)

همه می‌دانیم که زردچوبه خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی دارد؛ لذا در افزایش متابولیسم بدن و چربی‌سوزی نقش بسیار اساسی ایفا می‌کند. البته لازم به ذکر است که زردچوبه باعث جلوگیری از ساخت سلول‌های چربی نیز می‌شود.

5.عصاره میوه فلفل آنوم

این عصاره تأثیر بسیار زیادی بر افزایش دمای بدن و افزایش متابولیسم و کالری‌سوزی در بدن دارد. 

6.پیپرین (عصاره میوه فلفل سیاه) 

تحریک کالری‌سوزی و جلوگیری از به‌وجودآمدن سلول‌های جدید چربی از جمله خواص عصاره میوه فلفل سیاه هستند

7.کافئین

کافئین برای افزایش هوشیاری، افزایش تمرکز و افزایش توان بدنی در ورزش استفاده می‌شود، اما بهتر است بدانید که کافئین تأثیر زیادی بر چربی‌سوزی نیز دارد و همچنین باعث کاهش اشتها نیز می‌شود.

8.نیاسین

ویتامین B3 باعث می‌شود تا بدن از سلول‌های چربی برای افزایش انرژی استفاده کنند و در نتیجه باعث شکست پیوندهای بین سلولی در چربی‌ها می‌شود و در نتیجه برای تجزیه و دفع چربی‌ها نقش مهمی دارد.

لاغری و چربی‌سوزی بی‌خطر با ترمواسلیم

نحوه مصرف ترمواسلیم

شما می‌توانید روزی دو عدد از این کپسول را مصرف کنید. بهترین زمان مصرف این قرص نیز قبل از غذا یا همراه با وعده‌غذایی است. مصرف ترمواسلیم به‌صورت ناشتا و با شکم‌خالی ممکن است باعث ایجاد ناراحتی‌های گوارشی شود؛ بنابراین اگر دستگاه گوارش شما به آن واکنش نشان داد مکمل را همراه با غذا میل کنید.

اما درهرصورت اگر تمایل به مصرف ناشتا داشتید بهتر است که دارو را با عسل میل کنید. اگر ورزشکار هستید نیز بهتر است که قرص ترمو اسلیم را ۳۰ دقیقه قبل از شروع ورزش مصرف کنید.

 

آیا لاغری با ترمواسلیم برگشت‌پذیر است؟

خیر بهتر است بدانید که لاغری با ترمو اسلیم برگشت‌پذیر نیست. البته به شرطی که سبک زندگی خود را سالم نگه دارید. به دلیل اینکه ترمواسلیم به‌صورت کامل سلول‌های چربی را تجزیه و دفع می‌کند شما بعد از قطع مصرف آن دچار چاقی مجدد نمی‌شوید.

این در صورتی است که برخی از داروهای لاغری فقط باعث کوچک‌تر شدن سلول‌های چربی می‌شود و به همین جهت نیز بلافاصله بعد از قطع مصرف دارو سلول‌های چربی مجدد به سایز اولیه خود باز می‌گردند و فرد مجدد چاق می‌شود.

اما عملکرد ترمو اسلیم به‌صورت تخصصی بر روی متابولیسم و سوخت‌وساز چربی‌ها است و در نتیجه بعد از اتمام دوره و قطع مصرف فرد مجدد چاق نمی‌شود.

 

عوارض و موارد منع مصرف ترمواسلیم

درکل ترمواسلیم برای افراد معمولی هیچ عارضه‌ای ندارد؛ اما اگر به کافئین حساسیت دارید، اگر فشارخون بالا دارید، اگر داروهای ضدانعقاد خون یا انسولین مصرف می‌کنید، اگر دچار بیماری‌های کبدی و سنگ‌های صفراوی هستید و یا اگر در دوران باردهی و شیردهی هستید باید برای مصرف آن با پزشکتان مشورت کنید.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر قرص تیروئید مصرف می‌کنید باید مصرف این دارو با قرص تیروئید حداقل ۴ ساعت فاصله زمانی داشته باشد.

 

تهیه ترمو اسلیم آمیتیس نیک دارو

این دارو تحت‌نظر متخصصین داروساز و پزشکان تغذیه باتجربه و تکنولوژی روز تولید شده است؛ لذا توصیه ما به شما این است که برای رسیدن به تناسب‌اندام و وزن ایدئال حتماً این مکمل دارویی را در فرایند لاغری مورداستفاده قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ترمواسلیم به وب‌سایت شرکت آمیتیس نیک دارو مراجعه فرمایید.

 

 

محتوای حمایت شده

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.