۱۲۶۰۷۰

داروی گیاهی تنبلی تخمدان، مشکلی ایجاد می‌کند؟

برای درمان تنبلی تخمدان می توان قرص دیان را همزمان با داروهای گیاهی بخورم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من تنبلی تخمدان دارم و ۸ ماهه قرص دیان مصرف می کنم. می خواستم بدونم مصرف همزمان گیاه دارویی باقرص مشکل ایجاد می کند؟
پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
دوست عزیز، مصرف دارو و قرص های گیاهی کمکی به درمان تنبلی تخمدان شما نمی کند. دوره درمان خود را با تجویز پزشکتان انجام دهید و قرص دیان را همراه قرص و داروهای گیاهی مصرف نکنید.
 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.