۸۲۰۸۱

پریود بعد از قرص مدروکسی، طبیعی است؟

۴ سال است که ازدواج کردم نزدیک یکسال است پریودی نامنظمی دارم آزمایش و سونو دادم هیچ مشکلی ندارم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 19 سالم است و ۴ سال است که ازدواج کردم نزدیک یکسال است پریودی نامنظمی دارم آزمایش و سونو دادم هیچ مشکلی ندارم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم بعد مصرف بعد از ۸ روز پریود شدم قصد بارداری دارم چکار باید کنم‎؟



پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
دوست عزیز مدروکسی یا هر ترکیب پروژسترونی دیگری را پس از قطع مصرف خونریزی ایجاد می کند و این مساله غیر طبیعی است. برای مشاوره اصولی و برنامه ریزی برای بارداری به متخصص زنان مراجعه کنید.


محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.