۲۳۸۲۳۳
۸
۸

جوانسازی و لاغری موضعی با روش نوین اندرمولوژی

جوانسازی و لاغری موضعی با روش نوین اندرمولوژی یک درمان غیر تهاجمی صورت و بدن است که می تواند به طور موثر آن را جوان‌تر کند و سلولیت را از بین ببرد.

 جوانسازی و لاغری موضعی با روش اندرمولوژی یک درمان غیر تهاجمی‌صورت و بدن است که می‌تواند به طور موثر صورت را جوان کند، ظاهر سلولیت را کاهش دهد و نواحی دارای چربی اضافی را کانتور کند. اندرومولوژی پوست و چربی زیرین را تحریک می‌کند تا آنها را نرم کند. این تحریک چربی را هدف قرار می‌دهد و گردش خون و لنفاوی را تقویت می‌کند. در ادامه با جزئیات این روش بیشتر آشنا می‌شویم.

اندرمولوژی چیست؟ 

اندرمولوژی به آرامی‌پوست را تحریک می‌کند تا فیبروبلاست‌ها را فعال کند. فیبروبلاست‌ها برای تولید کلاژن جدید، اسید هیالورونیک و الاستین تحریک می‌شوند تا به طور طبیعی ضخامت درم واقع در زیر سطح پوست را بازیابی کنند. اسپای پزشکی در جراحی پلاستیک ساراتوگا اسپرینگز مفتخر است که تنها درمانگران اندرمولوژی آموزش دیده در ناحیه پایتخت را استخدام می‌کند.

 جوانسازی و لاغری موضعی با روش نوین اندرمولوژی

مزایای اندرمولوژی چیست؟

اندرمولوژی می‌تواند مزایای قابل توجهی را برای بیمارانی که می‌خواهند نواحی صورت و/یا بدن خود را سفت و لطیف کنند ارائه دهد. اندرمولیفت برای صورت و درمان‌های بدن با توجه به نیازهای منحصر به فرد و اهداف زیبایی شناختی هر بیمار برای نتایج بهینه تنظیم شده است. اندرمولوژی می‌تواند انواع نگرانی‌های آرایشی را با انجام موارد زیر بهبود بخشد:

  • کلاژن را برای حمایت مثبت از پیری با نرم کردن خطوط ظریف، کاهش ظاهر چین و چروک و سفت کردن پوست افتادگی تحریک می‌کند.
  • سلولیت را برای پوست صاف تر درمان می‌کند
  • رسوبات چربی سرسخت را کاهش می‌دهد
  • نازک شدن پوست را بهبود می‌بخشد
  • پوست افتاده را بلند و سفت می‌کند
  • گردش خون و لنفاوی را تحریک می‌کند

مطلب پیشنهادی: جوانسازی صورت با لیزر تیکسل: از بین بردن جای جوش

لیپوماساژ LPG چربی سرسخت و سلولیت مقاوم در برابر ورزش و رژیم غذایی را از بین می‌برد، به آرامی‌و در عین حال به شدت با عضلات بدن شما کار می‌کند تا رسوبات چربی را از بین ببرد، جریان خون را احیا کند و فرآیند آزادسازی چربی را دوباره فعال کند. لیپوماساژ همچنین تولید کلاژن و الاستین شما را تحریک می‌کند.

نتایج عبارتند از:

• بافت لاغر شده

• از دست دادن اندازه بر حسب سانتی متر

• کاهش سلولیت و اثر پوست پرتقال

• پوست سفت تر

• بدن تراشیده تر.

 

 جوانسازی و لاغری موضعی با روش نوین اندرمولوژی

اندرمولوژی برای جوانسازی پوست وصورت

اندرمولوژی می‌تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک‌ها را به حداقل برساند، خطوط صورت را بهبود بخشد، نواحی اطراف چشم‌ها را احیا کند و چهره شما را اصلاح کند. اندرمولوژی از میکرو پالس‌ها در کل صورت و گردن استفاده می‌کند که به آرامی‌پوست ظریف صورت را ماساژ داده و تحریک می‌کند. مجموعه‌ای از درمان‌ها در طول چند ماه برای رسیدن به یک فلات نتیجه ارائه می‌شوند. بیماران ما از ظاهر جوان‌شده* خود قدردانی می‌کنند، به طوری که بسیاری از آنها هر ساله چندین درمان نگهدارنده اندرمولوژی را ادامه می‌دهند تا بهترین ظاهر خود را داشته باشند. بیماران جوان ما نیز از اندرمولوژی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه استفاده می‌کنند.

اندرمولوژی برای بدن

اندرمولوژی یک روش درمانی پیشرفته است که برای کاهش بافت چربی اضافی و ظاهر سلولیت بدون جراحی طراحی شده است. با حرکت دادن مایعات بدن و کشش بافت همبند، این درمان می‌تواند درخشندگی پوست شما را بهبود بخشد و در عین حال عضلات را آرام کرده و جای زخم‌ها را نرم کند. دکتر استیون یارینسکی همچنین اغلب اندرمولوژی را پس از لیپوساکشن توصیه می‌کند تا نتایج کانتورینگ بدن بیمار را به حداکثر برساند. به عنوان یک مزیت اضافی، این درمان می‌تواند برای کمک به بیماران مبتلا به اسپاسم یا درد عضلانی جزئی استفاده شود.

اندرمولوژی کاهش سلولیت

سلولیت یکی از شایع ترین نگرانی‌های زیبایی در بین بیماران است. افراد می‌توانند بافت «پنیر دلمه» یا «پوست پرتقال» را بهبود بخشند و به پوست صاف‌تری دست یابند. در این درمان از یک دستگاه تخصصی برای ماساژ آرام ناحیه مورد نظر برای افزایش گردش خون استفاده می‌شود. با گذراندن سر درمان نوآورانه  از روی سطح پوست، جریان خون و جریان لنفاوی تحریک می‌شود.

با استفاده از تکنیکی به نام تحریک مکانیکی، فیبروبلاست‌ها و سلول‌های چربی را می‌توان برای بلند کردن تون و سفت کردن ناحیه تحت درمان تحریک کرد. برای به حداکثر رساندن نتایج اندرمولوژی، معمولاً چندین جلسه درمانی لازم است. درمان‌ها را می‌توان به‌صورت جداگانه خریداری کرد، اگرچه دکتر یارینسکی بسته‌های شش تا بیست درمان با تخفیف نیز ارائه می‌دهد. 

 جوانسازی و لاغری موضعی با روش نوین اندرمولوژی

اندرمولوژی برای کاهش چربی

اندرمولوژی را می‌توان برای کاهش رسوبات چربی که به روش‌های سنتی کاهش وزن مقاوم هستند، استفاده کرد. اگر با وجود رژیم غذایی و ورزش، همچنان قسمت‌های جدا شده از چربی را حفظ می‌کنید، *این درمان می‌تواند به شما کمک کند شکلی باریک‌تر و حجاری‌تر داشته باشید و در عین حال پوست را صاف و سفت‌تر کنید. برای به حداکثر رساندن نتایج اندرمولوژی ، معمولاً چندین جلسه درمانی مورد نیاز است.

چه عوارض جانبی با اندرمولوژی مرتبط است؟

یکی از مزایای اصلی اندرمولوژی این است که درمان آن عوارض جانبی ندارد. این به دلیل ماهیت غیر تهاجمی‌فرآیند امکان پذیر است. این درمان مانند یک ماساژ عمیق است و بیماران ما اغلب احساس می‌کنند که در طول جلسه خود احساس آرامش زیادی می‌کنند. موارد منع درمان شامل باردار بودن است. داشتن وریدهای واریسی واقع در ناحیه برنامه ریزی شده برای درمان، لخته شدن خون (ترومبوز)، یا سابقه لخته شدن خون. مصرف داروهای رقیق کننده خون؛ یا داشتن سرطان، دیابت یا بیماری قلبی.

با این حال به طور کلی جوانسازی پوست با اندرمولوژی این یک روش کاملاً ملایم است. اکثر مردم این احساس را به عنوان یک ماساژ آرامش بخش توصیف می‌کنند. ممکن است لرزش غلتک‌ها را احساس کنید. دو جلسه اول ممکن است بسته به میزان حساسیت شما و میزان سلولیت یک ناحیه کمی‌دردناک باشد. نواحی ضربه‌گیرتر پوست ممکن است کمی‌ناراحت‌کننده باشند. اگر پوست شما حساس است، ممکن است به دلیل ماساژ عمیق، کبودی خفیفی در پوست مشاهده شود. این باید به زودی پس از جلسه فروکش کند.

اندرمولوژی چقدر هزینه دارد؟

هزینه اندرمولوژی بسته به مناطق تحت درمان و میزان نیازهای بیمار است. درمان‌ها را می‌توان به صورت جداگانه رزرو کرد و هر گزینه حدود 5 میلیون تومان به بالا هزینه دارد.

 

اندرملیفت لیفت با اندرمولوژی 

LPG Endermolift یک سلاح مخفی طولانی مدت برای افراد مشهور است، زیرا درمان عالی برای کسانی است که مایل به ترمیم و جلوگیری از علائم پیری به روشی ایمن و تدریجی و بدون توقف هستند. LPG ضربات میکرو را برای تحریک تولید طبیعی کلاژن و الاستین سلول‌های شما ارائه می‌دهد و درخشش طبیعی سالم را افزایش می‌دهد. این تکنیک ضد پیری پوست را دوباره متراکم می‌کند و بدون استفاده از جریان‌های الکتریکی، تزریق یا مواد شیمیایی، علائم پیری را از بین می‌برد. علاوه بر این، خطوط صورت را سفت و بلند می‌کند، سیاهی دور چشم و پف چشم را کاهش می‌دهد.

چند جلسه جوانسازی اندرمولوژی نیاز است؟

این موضوع از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حالت ایده آل، 10 تا 20 جلسه به میزان 1 تا 3 جلسه 35 تا 50 دقیقه ای در هفته توصیه می‌شود. پس از آن، یک جلسه در ماه برای حفظ نتایج توصیه می‌شود.

 

آیا نتایج دائمی‌هستند؟

خیر نتایج جوانسازی پوست با اندرمولوژی دائمی نیست. برای اکثر افراد تا 6 ماه دوام دارند. اگر از یک سبک زندگی سالم با ورزش منظم متوسط پیروی کنید، دوام بهتری خواهند داشت. 

درمان‌های بعدی یک بار در ماه پس از درمان اولیه به حفظ رنگ پوست کمک می‌کند.

جمع‌بندی

یکی از روش‌های جوانسازی پوست با اندرمولوژی است که اخیرا در کلینیک‌های تهران و سایر شهرها انجام می‌شود. این روش را می‌توانید برای از بین بردن سلولیت و سفت کردن پوست کاربرد دارد. این درمان را زنان و مردان می‌توانند انجام دهند و برای مدت 6 ماه از نتیجه آن بهره‌مند باشند. 

مطلب پیشنهادی: تفاوت میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.