۲۳۸۲۵۰
۱۳
۱۳

نقش کرم مرطوب کننده در جلوگیری از پیری پوست صورت

از آنجا که پوست صورت نقش برجسته ای در زیبایی چهره دارد، بسیاری از بانوان تلاش می کنند تا از طرق مختلف، از ایجاد چین و چروک و پیری پوست صورت، جلوگیری کنند. استرس های زندگی مدرن در کنار آلودگی هوا و نوع غذایی که میخوریم، می تواند برای سلامت و جوانی پوست، مضر باشد.

نقش کرم مرطوب کننده در جلوگیری از پیری پوست صورت

اهمیت داشتن روتین پوستی منظم در این شرایط مشخص میشود. برخی از محصولات پوستی مانند کرم آبرسان و مرطوب کننده قادرند تا سرعت روند پیری پوست را کاهش دهند؛ پس نباید از استفاده از این محصولات به طور مداوم، غافل شد. از دیگر تاثیرات کرم مرطوب کننده در جلوگیری از پیری پوست میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت سد دفاعی طبیعی پوست برای جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی
  • بلاک کردن رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی و کمک به ماندگاری آن
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک های ناشی از خشکی پوست
  • تحریک روند کلاژن سازی و کمک به سفتی پوست و لیفتینگ آن
  • کمک به گردش بهتر جریان خون به واسطه ترکیباتی مانند ویتامین A، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری
  • جلوگیری از ایجاد ترشح سبوم اضافی

آیا استفاده از کرم مرطوب کننده، تاثیری در جلوگیری از پیری پوست دارد؟

قطعا برای رفع چین و چروک های پوست و حفظ شادابی آن، استفاده از کرم مرطوب کننده راهکاری ضروری به شمار می رود. اهمیت استفاده از این کرم، به خصوص در فصل های سرد سال، دوچندان میشود؛ چرا که هوای زمستان سرد و خشک بوده و با کاهش رطوبت همراه است، به همین دلیل پوست نیاز به تزریق رطوبت بیشتر از طریق نوشیدن آب یا استفاده از کرم مرطوب کننده دارد. در غیر این صورت به طور ناخودآگاه، برای تامین رطوبت مورد نیاز خود اقدام به ترشح سبوم میکند، که این کار ممکن است منجر به مسدود شدن منافذ و بروز جوش شود.

از سوی دیگر، کرم مرطوب کننده به عنوان یک لایه محافظ عمل کرده و با جلوگیری از تماس آلودگی ها و رادیکال های آزاد، به خوبی قادر است تا مانع پیری پوست شده و زیبایی شخص را حفظ کند.

نقش کرم مرطوب کننده در جلوگیری از پیری پوست صورت

معرفی کرم مناسب برای جلوگیری از پیری پوست

اگر قصد دارید تا از پیری پوست خود جلوگیری کنید، بهتر است تا به دنبال یک روتین پوستی منظم و مناسب بگردید. کرم مرطوب کننده، عضوی مهم و جدا نشدنی هر روتین پوستی به شمار می رود. در ادامه برخی از بهترین کرم های مرطوب کننده با خاصیت ضد پیری را معرفی خواهیم کرد.


 

نقش کرم مرطوب کننده در جلوگیری از پیری پوست صورت

1.ژل مرطوب کننده کلینیک مدل دراماتیکالی

ژل مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی کلینیک بهترین گزینه برای جلوگیری از پیری پوست در تایپ های چرب و مختلط است. این محصول کاملا وگان و گیاهی بوده و بدون فتالات، پارابن، چربی و رایحه است. هم چنین با برخورداری از ترکیبات طبیعی مانند اسید هیالورونیک، تخمه آفتابگردان، عصاره جو و میوه خیار به تقویت سد دفاعی و خاصیت کشسانی پوست پرداخته و رطوبت لازم را برای آن مهیا میکند. این محصول با بافت سبک و جاذب رطوبت مورد نیاز پوست را تا 8 ساعت تامین کرده و پوست های چرب را متعادل و شاداب می کند. برای کسب بهترین نتیجه روزانه 2 بار از این ژل کرم، روی پوست صورت و گلو استفاده کنید.

2.کرم مرطوب کننده پوست حساس کیووی

کرم مرطوب کننده پوست حساس کیووی، محصولی شناخته شده که بخاطر قدرت بینظیر آبرسانی اش، در میان بانوان، طرفداران بسیاری دارد. تاثیر این کرم پس از استفاده تا 24 ساعت باقی خواهد ماند. در فرمولاسیون این محصول از 5 ماده مرطوب کننده استفاده شده تا علاوه بر رطوبت رسانی، خشکی پوست را نیز به طور کامل از بین برده و همچون یک سد محافظ، مانع نفوذ عوامل بیرونی شده و از پیری پوست جلوگیری میکند.

PH این محصول، کاملاً متعادل بوده و به هیچ عنوان باعث تحریک پوست نخواهد شد. استفاده از آن به افرادی که پوست خشک، پوسته پوسته، اگزما، پسوریازیس و درماتیت دارند، توصیه می شود.

3.کرم مرطوب کننده پوست مختلط و چرب سی بی

یکی دیگر از کرم های مرطوب کننده که نقش موثری در جلوگیری از پیری پوست دارد متعلق به برند ایرانی سی بی بوده که با استفاده از ترکیباتی نظیر هیالورونیک اسید و کره انبه، توانسته به سرعت رطوبت را در پوست تزریق کند و ماندگاری چندساعته داشته باشد. طراحان کرم مرطوب کننده پوست مختلط و چرب سی بی، از کمپلکس Aquaxyl و Evermat، برای تنظیم ترشح چربی پوست کمک گرفته و مانع از براق شدن پوست پس از مصرف کرم شده اند. با استفاده از این محصول، علاوه بر رطوبت رسانی به پوست خود، به جمع شدن منافذ و یکدست شدن آن هم کمک خواهید کرد.

4.کرم مرطوب کننده و مات کننده پوست چرب Matiderm درماگور

اگر پوستی مختلط تا چرب دارید، کرم مرطوب کننده و مات کننده پوست چرب Matiderm درماگور، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. با استفاده از روغن جوجوبا و عصاره گیاه انانشیا کلرانتا در این محصول، یک کمپلکسی درمانی تشکیل شده و کاملاً چربی پوست را کنترل می کنند. از سوی دیگر، این ترکیبات قادرند تا ترشح سبوم پوست را کنترل کرده و منافذ باز را جمع کنند؛ علاوه بر این ویژگی ها، مصرف این کرم مرطوب کننده، کمدون های سر سیاه بینی و صورت را کاهش داده و مانع از به وجود آمدن دوباره آن ها خواهد شد.

پس از استفاده، پوست کاملاً در نواحی پیشانی، بینی و چانه مات باقی می ماند. البته این قابلیت ها، به هیچ عنوان باعث خشکی یا کمبود رطوبت نمی شود. با مصرف روزانه کرم مرطوب کننده درماگور، خواهید دید که پوستتان با نشاط تر شده و صاف، نرم و یکدست به نظر می رسد.

5.کرم مرطوب کننده پوست نرمال تا مختلط لافارر

کرم مرطوب کننده پوست نرمال تا مختلط لافارر را می توان یکی از قوی ترین کرم های مرطوب کننده موجود در بازار دانست. این محصول خشکی و کم آبی پوست را برطرف کرده و علائم پیری و چین و چروک هایی که بر اثر کم آبی به وجود آمده‌اند را نیز بهبود می‌بخشد. هم چنین با ترمیم لایه اپیدرم و ممانعت از خروج رطوبت پوست به افزایش نرمی و لطافت آن کمک میکند. این مرطوب کننده نقش موثری در کند کردن روند پیری پوست دارد.

سخن پایانی

اگر به دنبال حفظ شادابی و جذابیت پوست خود هستید، ضروری است تا از یک روتین پوستی مناسب پیروی کنید. طبیعی است که هر نوع روتین پوستی به یک کرم مرطوب کننده با کیفیت نیاز دارد. کرم مرطوب کننده خود را بر اساس نیازهای پوستی و تایپ خودتان انتخاب کنید نه توصیه های دیگران.

این محصولات قادرند با تقویت سد دفاعی پوست از پیری زودرس آن جلوگیری کرده و سلامتی، شادابی و جوانی را برایتان به ارمغان آورند. شما میتوانید از این لیست بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی یا خارجی با خاصیت ضد پیری را متناسب با نیازها و انتظارات خود پیدا کنید.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.