۲۳۹۰۲۶
۲۱
۲۱

۳ ایده برای رفع تنبلی در سال ۱۴۰۳/ با این راهکارها تنبلی رو کنار بگذار

یکی از مشکلاتی که همیشه پاگیر تمام انسان ها می شود، تنبلی و بی انگیزگی است. از گذشته تا به الان افراد زیادی با این مشکل مواجه بوده اند که چگونه کار خود را پیش ببرند.

3 ایده برای رفع تنبلی در سال 1403/ با این راهکارها تنبلی رو کنار بگذار

۵ ایده برای رفع تنبلی در سال ۱۴۰۳/ با این راهکارها تنبلی رو کنار بگذار

یکی از مشکلاتی که همیشه پاگیر تمام انسان ها می شود، تنبلی و بی انگیزگی است. از گذشته تا به الان افراد زیادی با این مشکل مواجه بوده اند که چگونه کار خود را پیش ببرند. از طرفی هم وجود عامل تنبلی، عرصه زندگی و کار را برای آن ها تنگ خواهد کرد. حتی افرادی هم که به موفقیت رسیده اند، باز هم ریشه هایی از تنبلی را در وجود خود حس کرده اند. افراد زیادی از جمله مشاوران و حتی کسانی که موفق شده اند، راهکارهایی برای نجات از دره تنبلی در اختیار دیگران قرار داده اند. در این بخش از نی نی بان می خواهیم برخی از بهترین راهکارها برای رفع تنبلی و بی حالی را به شما معرفی کنیم.

3 ایده برای رفع تنبلی در سال 1403/ با این راهکارها تنبلی رو کنار بگذار

۱. تقسیم اهداف و رویاهای بزرگ

یکی از کارهایی که باید انجام دهید، این است که اهداف بزرگتر خود را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید. یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید سنگ بزرگ، نشان از نزدن است. به جای این که وقت، فکر و ذهن خود را با اهداف خیلی بزرگ و سخت پر کنید، بهتر است آن هار ا کوچکتر کنید و در هر مقطع از تلاش و زندگی خود به آن برسید. در این صورت تحقق رویاها برای شما آسان تر خواهد شد. 

3 ایده برای رفع تنبلی در سال 1403/ با این راهکارها تنبلی رو کنار بگذار

۲. سبک زندگی سالم

شاید فکر کنید سبک زندگی سالم و فارغ از هیاهو شما را بدتر تنبل و راحت تر می کند. در حالی که اشتباه است. آدم های موفق از زندگی خود یک غول نساختند. بلکه آن ها اول از همه سبک زندگی خود را با کمترین امکانات سالم کردند. به عنوان مثال بهبود خوابیدن، ساعت خوا مناسب، تغذیه سالم و عاری از مواد مضر، ورزش کردن، رعایت نکات پزشکی و مراقبتی و... باعث می شود خوب استراحت کنید در نهایت انرژی لازم برای فعالیت روزانه و انجام کارهای روزمره را داشته باشید. 

3 ایده برای رفع تنبلی در سال 1403/ با این راهکارها تنبلی رو کنار بگذار

۳. کنار گذاشتن کمالگرایی

برخی افراد به دلیل کمالگرا بودن، تنبل و راحت می شوند. این افراد می خواهند تا ته هر کار یبروند. انتظار زیاد آن ها باعث می شود که خسته شوند و نتوانند به خوبی آن طور که باید گکارهای خود را به اتمام برساند. به همین دلیل تلاش می کنند کارهای خود را بدون نقض انجام دهند. اما آن ها هم انسان هستند و در آخر خسته می شوند. به همین دلیل بقیه کارها را رها می کنند و می ترسند که چیزی را شروع کنند یا شاید خوب به اتمام نرسانند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.