۲۳۹۰۹۵
۲۱۳۴۵
۲۱۳۴۵

میزبانی باکلاس عید نوروز با ایده های جذاب/خلاقانه پذیرایی کن

میزبانی کردن یکی از عادت های پسندیده در هر خانواده ایرانی است که سرشت پاکی و مهمان نوازی را یادآور می شود. از طرفی هم ایرانیان مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند که سعی می کنند از مهمانان خود به خوبی پذیرایی کنند.

میزبانی باکلاس عید نوروز با ایده های جذاب/خلاقانه پذیرایی کن

میزبانی باکلاس عید نوروز با ایده های جذاب/خلاقانه پذیرایی کن

میزبانی کردن یکی از عادت های پسندیده در هر خانواده ایرانی است که سرشت پاکی و مهمان نوازی را یادآور می شود. از طرفی هم ایرانیان مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند که سعی می کنند از مهمانان خود به خوبی پذیرایی کنند. دید و بازدید در عید 1403 با نزدیک شدن به فصل بهار، نزدیکتر از هر چیزی به ما است. در این دوره همه ما خانه های خود را تمیز کرده و با خوراکی ها و تنقلات سالم یا حتی مفید به سراغ پذیرایی از مهمانان می رویم. اگر شما هم می خواهید خود را به بهترین نحو ممکن با ناب ترین خوراکی ها و وسایل آماده پذیرایی از مهمانان کنید، همراه ما باشید. 

میزبانی باکلاس عید نوروز با ایده های جذاب/خلاقانه پذیرایی کن

۱. پذیرایی با میوه خشک

یکی از تنوعات جدیدی که می توانید در این سال ایجاد کنید، پذیرایی کردن از مهمانان به استفاده از میوه های خشک است. اگر نگران خریدن و خراب شدن میوه های تازه خود هستید، می توانید از این مدل میوه ها برای پذیرایی استفاده کنید. میوه های خشک مانند سیب، کیوی، موز، پرتقال، انجیر و... می تواند برای پذیرایی بسیار مناسب باشد. این میوه ها هم یک طعم خوشمزه و نوستالژی دارد. ویتامین ها، مواد معدنی، پرئتئین، فیبر و مواد سالمی که این میوه ها دارند، باعث بهبود کارکرد معده و روده و در نهایت میزبانی باکلاسی می شود. 

میزبانی باکلاس عید نوروز با ایده های جذاب/خلاقانه پذیرایی کن

۲. پذیرایی با مویز یا کشمش به جای قند

اگر شما هم مهمان هایی دارید که ممنوعیت خوردن شرینی جات یا قند را دارند، می توانید از توت خشک، توت تازه، مویز یا کشمش به جای قند استفاده کنید. این مدل پذیرایی می تواند برای شما زیباتر و جذاب تر باشد. در نهایت مهمانان بیشتر استقبال خواهند کرد. می توانید از قندهایی که با خمیر مارگانت گل و برگ رویش طراحی شده نیز برای تزئئین استفاده کنید. البته این مدل قندها قابلیت مصرف خوراکی ندارند، بلکه صرفا برای زیبایی و جذابیت ظاهری استفاده می شود. برای کودکان نیز مصرف مویز و کشمش سبز نیز مناسب خواهد بود. 

میزبانی باکلاس عید نوروز با ایده های جذاب/خلاقانه پذیرایی کن

۳. خرما و زولبیا یا بامیه

با توجه به این که نوروز 1403 مصادف با ماه رمضان است، می توانید از مهمانان خود با خرما، زولبیا و بامیه استفاده کنید. این خوراکی خوشمزه زمان نمی شناسد و همه عاشق طعم بی نظیرش هستند. حتی می توانید در خانه زولیبا و بامیه را خودتان نیز درست کنید. بهرت است به جای شکلات های شرکتی رنگارنگ که هم هزینه بالایی دارند و هم مواد افزودنی دارند از زولیبا بامیه های خوشمزه و تازه و حتی خرما نیز استفاده کنید. این پذیرایی شیرین می تواند همراه با آوردن چای باشد. به جای قند هم می توانید از این مدل شیرینی ها استفاده نمایید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.