۲۳۹۳۲۴
۲۸۰۸
۲۸۰۸

۳ ایده جذاب آرایشی مناسب نوروز و عید دیدنی

با توجه به این که هر سال مدل های مختلفی از آرایش و حتی نچرال بودن مطرح می شود، برخی آرایش ها و میکاپ ها جذاب و دیدنی به نظر می رسند. 

3 ایده جذاب آرایشی مناسب نوروز و عید دیدنی

۳ ایده جذاب آرایشی مناسب نوروز و عید دیدنی

با توجه به این که هر سال مدل های مختلفی از آرایش و حتی نچرال بودن مطرح می شود، برخی آرایش ها و میکاپ ها جذاب و دیدنی به نظر می رسند. به خصوص اگر در دید و بازدید عید و روزهای تعطیلی نوروزی بخواهید یک آرایش تمیز و جذاب داشته باشید. البته لازم به ذکر است که آرایش های مونوکروم و شاین دار به لیست میکاپ های زیبا و دیدنی برای عید اضافه شده اند. در ادامه این دو ترند آرایشی را به همراه یک سبک آرایشی جدید نیز بررسی خواهیم کرد. 

3 ایده جذاب آرایشی مناسب نوروز و عید دیدنی

۱. سبک آرایشی مونوکروم

آرایش مونوکروم به آرایش تک رنگ معروف است. به همین دلیل مینیمالیست بودن، می تواند زیبایی و جذابیت بالایی برای چهره شما به وجود آورد. اگر عاشق رنگ های ساده، آرایش لایت، ساده و ظریف بودن چهره هستید، فراموش نکنید آرایش مونوکروم بهترین گزینه خواهد بود. در این مدل آرایش بهتر است کلا از رنگ های نود، کرمی، تناژ تیره قهوه ای، خاکستری یا بژ استفاده کنید. دقت کنید برای این مدل آرایش یا فقط بر روی چشم ها تمرکز کنید یا بر روی لب. برای لب ها می توانید از رژهای قهوه‌ ای و نود استفاده کنید. 

3 ایده جذاب آرایشی مناسب نوروز و عید دیدنی

۲. مدل آرایش باله 

باله همانطور که می دانید یک سبک مینیمال، رمانتیک و بسیار ظریف است. به همین دلیل آرایش های ظریف و کوچک را آرایش باله می نامند. مهم ترین نکته ای که در آرایش به سبک باله وجود دارد، داشتن پوستی شفاف و صاف است. پس در این آرایش بهتر است روی پوست خود تمرکز کنید. حتما از کرم پودرهای سبک با کاور بالا استفاده کنید. هایلایتر مناسب با تناژ پوستی و فرم صورت خود را فراموش نکنید. آرایش چشم و لب حتما باید طبیعی بوده و بدون زرق و برق باشند. این آرایش یکی از بهترین ها برای دید و بازدید عید است. 

3 ایده جذاب آرایشی مناسب نوروز و عید دیدنی

۳. آرایش شاین برای دید و بازدید عید

یکی از ترند های آرایشی سال 1403 داشتن چشمان و لب های براق است. این مدل آرایش برای خانم هایی که می خواهند جذاب و زیبا به نظر برسند کاملا مناسب است. کافی است بعد از آرایش از سایه های شاین دار نقره ای پشت پلک خود متناسب با فرم چشم‌ها استفاده کنید. حتی خط چشم دنباله دار نقره ای یا شاین دار می تواند آرایش شما را زیباتر کند. از رژ لب های اکلیلی برای لب ها استفاده کنید. گلیترها برای روی گونه و پشت پلک نیز مناسب خواهد بود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • گوناگون

برای ارسال نظر کلیک کنید

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.