۲۳۹۴۴۸
۲۷۸۳
۲۷۸۳

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

طبیعی است که هر انسانی فارغ از جنسیت خود، نقطه ضعف هایی داشته باشد. مردان به دلیل این که خود را از لحاظ جسمانی و حضور در جامعه و خانواده قوی تر و بالاتر می دانند، اما نقاط ضعفی دارند که بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند. 

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

طبیعی است که هر انسانی فارغ از جنسیت خود، نقطه ضعف هایی داشته باشد. مردان به دلیل این که خود را از لحاظ جسمانی و حضور در جامعه و خانواده قوی تر و بالاتر می دانند، اما نقاط ضعفی دارند که بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند. البته این نقاط ضعف به معنای بد بودن آن ها نیست. بلکه به معنای این است که هر انسانی کامل نبوده و به خاطر عوامل مختلفی، ممکن است دچار تاثیر قرار بگیرد. در ادامه می خواهیم به چند مورد از نقاط ضعف اساسی که در اکثر مردان وجود دارد، اشاره کنیم. 

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

۱. تمایل به رابطه جنسی

هر انسانی به طور فطری علاقه مند به برقراری رابطه جنسی است. این قوه در مردان بسیار قوی تر است و در زندگی مشترک، خانم ها می توانند خوب متوجه شوند که مردان نسبت به این احساس سریع تر تحریک می شوند. با یک رابطه جنسی که همراه عشق و محبت واقعی باشد، آن ها زود جذب همسر خود می شوند. 

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

۲. انتقاد کردن

انتقاد کردن یکی دیگر از عواملی است که مردان معمولا اصلا آن را نمی پذیرند. مخصوصا اگر شما به عنوان یک همسر او را در مقابل دیگر نقد کنید و مورد انتقاد قرار دهید. آن ها نسبت به نقد کردن و مقایسه کردن بسیار حساس هستند. 

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

۳. مسخره و توهین کردن

توهین کردن یا مسخره کردن برای هیچکس قابل تحمل تحمل نیست. همچنین این عامل در مردان به عنوان نقطه ضعف نیز در نظر گرفته می شود. حتی در مواقعی هم که قصد شوخی دارید، هیچ وقت او را مسخره نکنید یا به او توهین نکنید. 

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

۴. قدرت جسمانی و فیزیکی

یکی دیگر از مواردی که مردان روی آن بسیار حساس هستند، قدرت فیزیکی و جسمانی ان ها است. مردها به طور طبیعی نسبت به خانم ها قدرت بیشتری دارند. اگر می خواهید به عنوان یک همسر او را تحت تاثیر قرار دهید، حتما از ویژگی های بدنی و قدرت جسمانی او تعریف و تحسین کنید. 

نقاط ضعف مردان که هر خانمی باید بداند!

۵. نصیحت کردن

مردان نسبت به نصیحت کردن بسیار حساس هستند. تگر می خواهید به عنوان همسر او را مانند والدین نصیحت کنید، قطعا بدانید مسیر اشتباهی را انتخاب کرده اید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.