۲۴۰۱۵۴
۷۸۲
۷۸۲

۳ راز زبان بدن افراد دارای اعتماد به نفس/اینجوری جسور باشید!

افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و می خواهند کاریزماتیک به نظر برسند، معمولا از زبان بدنی استفاده می کنند که تمام مخاطبان را جذب خواهد کرد. پیام هایی که ما داریم فقط از طریق زبان منتقل نمی شود.

 

3 راز زبان بدن افراد دارای اعتماد به نفس/اینجوری جسور باشید!

راز زبان بدن افراد دارای اعتماد به نفس/اینجوری جسور باشید!

افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و می خواهند کاریزماتیک به نظر برسند، معمولا از زبان بدنی استفاده می کنند که تمام مخاطبان را جذب خواهد کرد. پیام هایی که ما داریم فقط از طریق زبان منتقل نمی شود. بلکه بهترین راه ارتباط دیگری، حالت چرهر و نمادهایی است که از زبان بدن گرفته می شود. یکی از لازمه های اساسی و حرفه ای در عصر ارتباط، داشتن زبان بدن به جا و درست است. حتی ایستفاده از زبان بدن موثر، کمک می کند تا اعتماد به نفس ما نیز تحکیم شود. در تکینک های زبان بدن افرادی که جسور هستند و اعتماد به نفس بالایی دارند، رمز و رازهایی وجود دارد. در ادامه می خواهیم با هر یک از این موارد آشنا شویم.

3 راز زبان بدن افراد دارای اعتماد به نفس/اینجوری جسور باشید!

۱. حرکات مربوط به سر و گردن

بیشترین قسمتی که از شما در نظر مخاطب باقی می ماند، حالت های سر و گردنتان است. افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند معمولا همیشه سر خود و چانه را به سمت بالا می گیرند. آن ها تلاش می کنند با استفاده از سر خود، حرف های دیگران را تایید کنند. این افراد به روبرو نگاه می کنند و اصلا پایین را نمی نگرند. متخصصان این حوزه می گویند که افرادی با اعتماد با نفس بالا، همیشه سرشان بالاست. 

3 راز زبان بدن افراد دارای اعتماد به نفس/اینجوری جسور باشید!

۲. رازهای مربوط به دست و حالات آن

افرادی که اعتماد به نفس بالایی دراند، می توانند بسیار بیشتر از دیگران در روابط موفق باشند. آن ها از دست خودشان برای انتقال پیام استفاده می کنند. وقتی فردی کف دست خود را نشان می دهد و از دستانش استفاده می کند، می خواهد صداقت و شفافیت را به شما نشان دهد. در این حالت او می داند که چگونه نظر مخاطب خودش را جلب کند. سعی می کند با بالا و پایین کردن دست همراه با نت صدای خود، پیامش را در ذهن مخاطب حک نماید. 

3 راز زبان بدن افراد دارای اعتماد به نفس/اینجوری جسور باشید!

۳. حالت های نگاه کردن و چشم ها

مهم ترین عامل دیگری که افراد دارای اعتماد به نفس و جسور آن را استفاده می کنند، ترتیب زمان بندی نگاه کردن است. بهتر است دو دقیقه به چشم ها، دو دقیقه به لب ها، دو دقیقه به پیشانی، دو دقیقه به گونه، دو دقیقه به چانه و... خیره شوید. درواقع کل نگاه شما باید حول محور صورت فرد بچرخد. در این حالت، او جسارت و اعتماد به نفس شما را ردیافت کرده و حس خوبی خواهد داشت. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.