۲۳۸۲۸۶
۴۵
۴۵

لیپوماتیک باسن، برای برجسته و خوش فرم کردن باسن!

حال که بحث روش‌های زیبایی در جامعه حسابی داغ شده است و روزانه روش‌های پیشرفته‌تری وارد میدان می‌شوند، دیگر می‌توانیم بدن خود را هر طور که اراده کنیم تغییر دهیم و به کمک این روش‌ها به بدن ایده‌آل خود نزدیک شویم. لیپوماتیک باسن نیز روشی است که به کمک آن می‌توانید باسن دلخواه خود را داشته باشید. پس روی این مقاله کلیک کنید تا با همه چیز درباره این روش آشنا شوید.

لیپوماتیک باسن، برای برجسته و خوش فرم کردن باسن!

لیپوماتیک باسن روشی است که به کمک آن می‌توانید باسن خود را برجسته و خوش فرم کنید. در واقع، این روش با استفاده از انتقال چربی از خود بدن شما می‌تواند انحنای باسن‌تان را افزایش دهد و شما را به اندام مدنظرتان برساند. پس با ما همراه باشید تا درباره جراحی لیپوماتیک باسن اطلاعات کامل کسب کنید.


بیشتر بخوانید: روش های تخلیه چربی های بدن


در این مقاله می‌خوانید:

لیپوماتیک باسن چیست؟

لیپوماتیک نوعی روش زیبایی است که با از بین بردن چربی یا تغییر محل آن، می‌تواند شکل بدن شما را تغییر دهد. پس اگر جراحی لیپوماتیک روی باسن انجام شود، می‌توانید انتظار این را داشته باشید که فرم باسن شما تغییر یابد و به حالت ایده‌آلی که در ذهن داشتید، نزدیک شود. در این روش، با برداشتن چربی اضافه، کمر شما باریک‌تر به نظر می‌رسد و در عوض، باسن شما برجسته‌تر دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: بهترین جراح زیبایی شکم


روش انجام لیپوماتیک باسن

قبل از هر چیز باید به این نکته دقت داشته باشید که انجام لیپوماتیک باسن نیاز به مهارت، تخصص و توجه دقیق به آناتومی بدن دارد. بنابراین، هنگام انتخاب جراح خود دقت به خرج دهید و عجله نکنید. این روش معمولاً با بی حسی موضعی شروع می‌شود تا شما در طول مدت عمل راحت باشید و دردی را احساس نکنید.
سپس یک کانول نازک که مخصوص ساکشن چربی طراحی شده است، از طریق برش‌های کوچکی که در مکان‌های مناسب ایجاد می‌شوند، وارد می‌شود.

لازم به ذکر است که جراح تمام مکان‌ها را قبل از شروع جراحی علامت گذاری می‌کند تا برش‌ها و ساکشن‌ها در جای درست خود انجام شوند.

در نهایت، جراح لایه چربی بیرونی پشت و احتمالاً نواحی اطراف آن را برمی‌دارد تا شکلی گرد و برجسته ایجاد کند و بعد از این‌که نتایج مورد نظر از کانتورینگ به دست آمد، محل جراحی را با پانسمان می‌بندد.

لیپوماتیک باسن، برای برجسته و خوش فرم کردن باسن!


بیشتر بخوانید: بهترین جراح لیپوساکشن و لیپوماتیک تهران کیست؟


مزایای لیپوماتیک باسن

این روش یک فایده اصلی و بزرگ دارد که از اول مقاله تا این‌جا به آن اشاره کردیم. با این حال، جراحی لیپوماتیک باسن به طور کلی‌تر با مزایای زیر همراه است:

  • ایجاد ظاهر تراشیده: با از بین بردن چربی اضافی از ناحیه باسن، لیپوماتیک می‌تواند خطوط ناهموار  بدن را صاف کرده و به باسن و کمر شما، ظاهری لطیف‌تر و تراشیده‌تر بدهد.
  • بهبود تقارن باسن: اگر یک طرف باسن شما بزرگ‌تر از طرف دیگر باشد یا به عبارت بهتر، عدم تقارن داشته باشید، لیپوساکشن می‌تواند ظاهر باسن شما را متعادل و متقارن کند.
  • افزایش برجستگی: با حذف انتخابی چربی از نواحی خاص، لیپوماتیک می‌تواند منحنی‌های بدن شما را برجسته‌تر کند و باعث ایجاد شکل ساعت شنی شود.
  • لیفت باسن: لیپوماتیک می‌تواند به لیفت باسن و جذاب‌تر کردن آن نیز کمک کند.
  • افزایش اعتماد به نفس: از همه‌ مهم‌تر، دستیابی به اندام جذاب‌تر می‌تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس و بهبود کلی در کیفیت زندگی شود.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح لیپو در تهران


کاندیدای مناسب لیپوماتیک باسن

معمولاً افرادی که باسن‌های پرچربی و تراش نخورده دارند، بیشتر به لیپوماتیک باسن علاقه نشان می‌دهند. هم‌چنین، جراح لیپوماتیک ممکن است بسته به نوع بدن شما، مقداری چربی را از نواحی اطراف باسن حذف کند. پس در حالت ایده‌آل، شما باید یک لایه ضخیم چربی در باسن خود و ناحیه اطراف آن داشته باشید که به جراح برای تغییر شکل دادن و انجام این عمل کمک کند. هم‌چنین باید برای اطمینان از نتایج خود، وزن بدن‌تان را زیر نظر بگیرید، چرا که افزایش یا کاهش قابل توجه وزن می‌تواند ظاهر نتایج را مختل کند.

لیپوماتیک باسن، برای برجسته و خوش فرم کردن باسن!


بیشتر بخوانید: پیکر تراشی برای چه افرادی مناسب است؟


آمادگی های قبل از لیپوماتیک باسن

آماده سازی برای این عمل ساده است. مصرف دخانیات باید دو هفته قبل از عمل قطع شود و برای جلوگیری از کبودی یا خونریزی بیش از حد نیز باید مصرف داروهای ضد انعقادی غیراستروئیدی را در این مدت کنار بگذارید. علاوه بر این، هر داروی دیگری که نیاز به قطع داشته باشد نیز در طول ارزیابی سابقه پزشکی شما در جلسه مشاوره‌ای که با متخصص خود دارید، مورد بحث قرار می‌گیرد تا تمام جوانب احتیاط رعایت شود.


بیشتر بخوانید: تفاوت ابدومینوپلاستی با لیپوماتیک، چیست؟


عوارض لیپوماتیک باسن

عمل لیپوماتیک باسن درست مانند تمام جراحی‌های زیبایی، با خطراتی همراه است که عبارتند از:

  • خونریزی
  • واکنش منفی به بیهوشی
  • برآمدگی‌های گرد یا امواج مانند در زیر پوست (به دلیل آسیب ناشی از کانولا)
  • تجمع موقت مایع
  • بی حسی موقت
  • عفونت یا آمبولی چربی

در بیشتر موارد، این ریسک‌ها موقتی هستند و می‌توان آن‌ها را برطرف کرد تا نتایج منفی پایداری در پی نداشته باشند. نکته مهم در لیپوماتیک این است که با خارج کردن سلول‌های چربی، اگر مراقب نباشید و بعد از عمل، به مقدار قابل توجهی دچار اضافه وزن شوید، چربی جدید و اضافه در قسمت‌های مختلف بدن شما رسوب می‌کند که به دلیل توزیع نابرابر آن، ممکن است ظاهر آن برایتان آزار دهنده باشد.

لیپوماتیک باسن، برای برجسته و خوش فرم کردن باسن!


بیشتر بخوانید: لیپوماتیک چیست و چه عوارضی دارد؟  


مراقبت های بعد از لیپوماتیک باسن

بهبودی پس از این عمل، نسبت به سایر روش‌های لیپوساکشن بیشتر طول می‌کشد. به عنوان مثال، اگر لیفت باسن برزیلی انجام داده‌اید، باید از سلول‌های چربی تازه منتقل شده خود محافظت کنید. سایر مراقبت‌های مهمی که باید بعد از عمل لیپوماتیک باسن انجام دهید، عبارتند از:

  • شما باید تا هشت هفته بر باسن خود فشار نکنید.
  • در طول هفته اول بعد از عمل باید لباس فشرده سازی مخصوص بپوشید.
  • در این مدت، نباید برای مدت طولانی بنشینید و در صورت نشستن نیز باید از بالشتک مخصوص استفاده کنید.
  • ممکن است لازم باشد به پهلو یا شکم بخوابید تا از وارد کردن فشار به باسن خود جلوگیری کنید.
  • کیسه‌های یخ و داروهای مسکن ممکن است در دوران نقاهت کمک کننده باشند و درد، کبودی و تورم شما را کاهش دهند.
  • اکثر افراد می‌توانند بلافاصله پس از عمل راه بروند و پس از هفته اول به آرامی فعالیت خود را افزایش دهند. این احتمالاً برای شما هم صدق می‌کند.
  • ویزیت‌های بعد از عمل را جدی بگیرید و به توصیه‌های مراقبتی در این مدت پایبند باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران کیست؟


ماندگاری لیپوماتیک باسن

نتایج لیپوماتیک معمولاً به عوامل مختلفی از جمله آناتومی فرد، خاصیت ارتجاعی پوست و سلامت کلی بستگی دارد. مهم این است که از همان ابتدا، انتظارات واقع بینانه داشته باشید و درک کنید که لیپوساکشن جایگزینی برای  سبک زندگی سالم و عادت‌هایی مانند ورزش منظم و رژیم غذایی متعادل نیست.

لیپوماتیک باسن به شما نتایج فوری و قابل توجه می‌دهد. البته به محض این‌که تورم و کبودی بعد از عمل به طور کامل فروکش کند، نتایج شما مشخص‌تر می‌شوند.

این نتایج تا زمانی که رژیم غذایی مناسب داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید ماندگار هستند. برش‌های ریز روی باسن نیز قابل توجه نیستند و چند ماه پس از جراحی، فقط شبیه کک و مک‌های کوچک به نظر می‌رسند.

لیپوماتیک باسن، برای برجسته و خوش فرم کردن باسن!


بیشتر بخوانید: هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو


هزینه لیپوماتیک باسن

هزینه لیپوماتیک باسن به چند عامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل، نمی‌توانیم در این مقاله یک قیمت دقیق به شما بگوییم؛ اما می‌توانیم این عوامل تاثیرگذار بر قیمت را نام ببریم:

  • شهر یا استان محل زندگی شما
  • کلینیک انتخابی شما
  • میزان تجربه، تخصص و مهارت جراح
  • شکل باسن شما و میزان چربی قابل برداشت
  • انتظارات شما از عمل
  • هزینه‌های جانبی مرتبط با ماده بیهوشی یا ویزیت‌های قبل و بعد از عمل

بیشتر بخوانید: قیمت لیپوماتیک ۱۴۰۳ و ۱۴۰۲، مزایای آن را می‌دانید؟


کلام آخر

لیپوماتیک باسن روشی است که به کمک آن می‌توانید باسن خود را برجسته و خوش فرم کنید. این روش با حذف یا انتقال چربی‌های باسن و اطراف آن انجام می‌شود و می‌تواند افراد را به اندام ایده‌آل‌شان نزدیک کند. با این حال، لیپوماتیک عمل ساده‌ای نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم که در انتخاب جراح خود آگاهانه عمل کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: drvallecillos

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.