۲۴۱۶۹۷
۵۷
۵۷

ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید تا به حال نام فیلر Ellanse را شنیده باشید، اما آیا می‌دانید چه چیزی آن را بسیار منحصر به فرد می‌کند؟ روی این مقاله کلیک کنید تا با همه چیز درباره ژل الانسه آشنا شوید.

ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل الانسه فیلری است که می‌تواند تولید کلاژن را تحریک کند و جزء اصلی آن را ماده‌ای به نام الانس پلی کاپرولاکتون (PCL) تشکیل می‌دهد. ژل الانسه ELLANSÉ با استفاده از کلاژن حجم پوست شما را باز می‌گرداند و آن را لیفت می‌کند تا صورت شما جوان‌تر به نظر برسد.

در این مقاله می‌خوانید:

ژل الانسه چیست؟

این ژل اساساً یک پرکننده پوستی است، اما تفاوت‌های اساسی زیادی با سایر پرکننده‌های پوستی دارد که آن را به گزینه بهتری برای برخی از افراد تبدیل می‌کند. این فیلر که برای اولین بار در سال 2010 به عنوان یک درمان انقلابی به انگلستان معرفی شد، برخلاف سایر پرکننده‌های پوستی مانند Juvederm، Restylane و Teosyal، یک محرک زیستی است و بدن شما را به تولید کلاژن تشویق می‌کند.
در واقع، این ژل حاوی میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون (PCL) است که توانایی منحصر به فردی در تحریک رشد کلاژن دارند. PCL بیش از ۷۰ سال است که به طور موثر در زمینه زیست پزشکی استفاده می‌شود و وجود آن به جای اسید هیالورونیک در ژل الانسه به لیفت طبیعی و ماندگارتر پوست شما کمک می‌کند.

ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟


بیشتر بخوانید: فیلر صورت چیست؟


کاربرد ژل الانسه

این ژل نوعی روش ضد پیری فوق‌العاده همه کاره است که برای برطرف کردن موارد زیر کاربرد دارد:

  • خطوط اخم و پیشانی: این ژل قوام غلیظی دارد و در هر جایی که تزریق می‌شود باقی می‌ماند و نمی‌تواند مهاجرت کند. به همین دلیل، گزینه خوبی برای رفع خطوط پیشانی و چین و چروک محسوب می‌شود.
  • چین نازولبیال: این ژل می‌تواند خطوطی که از بینی تا گوشه‌های دهان شما کشیده شده‌اند را به خوبی پر و صاف کند.  
  • خطوط ماریونت: خطوط عمیق‌تری که از گوشه‌های دهان شما شروع شده و تا چانه شما ادامه دارند به سختی کاهش می‌یابند، اما می‌توانید به این ژل اعتماد کنید که نتایج خوبی به شما بدهد.
  • پوست افتاده گردن، دکلته و دست‌ها: افتادگی و شل شدن پوست می‌تواند شما را مسن‌تر از سن واقعیتان نشان دهد. فیلر الانسه به دلیل توانایی خود در تامین کلاژن طبیعی در رفع افتادگی پوست شما بسیار موفق عمل می‌کند.
  • جای زخم آکنه: این ژل می‌تواند اسکارهایی که حالت فرورفتگی دارند را نیز صاف کند و نتایج درازمدت داشته باشد.

در نهایت باید گفت که این ژل برای کانتورینگ صورت نیز مناسب است. پس اگر می‌خواهید خط فک مشخص‌تر، استخوان‌های گونه‌ برجسته‌تر یا بینی خوش‌فرم‌تر داشته باشید، با تزریق این ژل می‌توانید برای خود نتایج طبیعی و ماندگار رقم بزنید.

ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟


بیشتر بخوانید: مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟


مزایای ژل الانسه

این ژل مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • ماندگاری بیشتر: این فیلر به دلیل مواد سازنده خود به افزایش عرضه کلاژن کمک می‌کند و در طول زمان، اثرات طولانی‌تر و قابل مشاهده‌تری را نسبت به سایر فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک ارائه می‌دهد.
  • حجم بهتر در طول زمان: علاوه بر این، حجمی که پوست شما با تزریق این ژل می‌گیرد، در طول زمان بهتر می‌شود.
  • مقرون به صرفه‌تر در درازمدت: ژل الانسه Ellanse به دلیل دوام بالای خود نیازی به ترمیم‌های پشت سر هم و با فاصله کم ندارد.همین باعث می‌شود که این فیلر برای درمان برخی از مشکلات پوستی مقرون به صرفه‌تر باشد.
  • ایمنی بالینی زیاد: ماده استفاده شده در این ژل دارای تاییدیه MHRA در انگلستان و تاییدیه FDA در ایالات متحده است. به همین دلیل، می‌توانید از ایمنی آن مطمئن باشید.

ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟


بیشتر بخوانید: فیلر ژل تزریق و بوتاکس مزایا و معایب


کاندیدای مناسب برای تزریق ژل الانسه

این ژل برای اکثر افرادی که به دنبال بازگرداندن حجم و صاف کردن چین و چروک و خطوط ریز روی صورت خود هستند مناسب است. با این حال، ممکن است برای کسانی که شرایط پزشکی خاص یا آلرژی دارند مناسب نباشد. برای تعیین اینکه آیا می‌توانید این روش را انجام دهید یا نه، از یک پزشک متخصص مشاوره بگیرید.


بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق ژل در تهران سال ۱۴۰۳


نحوه تزریق ژل الانسه

فیلر الانسه Ellanse با تزریق حامل ژل و میکروسفرهای PCL به پوست عمل می‌کند. این روش معمولاً بسته به منطقه تحت درمان حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. بعد از تزریق، مواد موجود در ژل بلافاصله به پوست شما حجم می‌دهند و چین و چروک‌ها و خطوط ریز را نیز پر می‌کنند. با گذشت زمان، میکروسفرهای PCL باعث تحریک تولید کلاژن نیز می‌شوند که به حفظ نتایج شما برای یک مدت طولانی کمک می‌کند.

ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟


بیشتر بخوانید: تزریق فیلر به روش md code


عوارض ژل الانسه

قبل از هر چیز باید بدانید که این ژل برخلاف همتایان مبتنی بر HA خود پس از تزریق نمی‌تواند حل شود. به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که ابتدا با یک فیلر پوستی هیالورونیک اسید شروع کنند تا مطمئن شوند که از ظاهر نهایی خود راضی هستند و بعداً سراغ تزریق این ژل بروند.
به علاوه، این ژل برای مناطقی که فیلر پوستی نمی‌تواند به اندازه کافی در لایه‌های پوست نفوذ کند، مانند ناحیه زیر چشم، پلک یا لب‌ها مناسب نیست و روش‌های دیگری ممکن است توصیه شوند. در نهایت، تزریق ژل الانسه نیز مانند هر روش زیبایی دیگری با یک سری عوارض جانبی همراه است که عبارتند از:

  • تورم جزئی در محل تزریق
  • کمی قرمزی
  • احتمال حساسیت

البته تمام این عوارض بسیار کوتاه و موقتی هستند و در عرض چند ساعت برطرف می‌شوند.

ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟


بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران سال۱۴۰۳/ ۱۴۰۲، راهنمای انتخاب


مراقبت های بعد از تزریق ژل الانسه

پس از تزریق این ژل می‌توانید به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهید. با این حال، چند نکته زیر را رعایت کنید:

  • به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق از انجام ورزش‌های سنگین پرهیز کنید.
  • در این مدت از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز دوری بجویید.
  • از آرایش کردن بعد از تزریق و در همان روز عمل خودداری کنید.
  • توصیه‌های مراقبتی پزشک خود را جدی بگیرید.

بیشتر بخوانید: همه آنچه از ژل اسکالپترا باید بدانید!


نتایج تزریق ژل الانسه

نتایج تزریق این ژل منحصر به فرد است، زیرا بسته به کیفیت ژل مورد استفاده، مراقبت‌های بعد از تزریق و مواردی از این قبیل می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، اطمینان داشته باشید که نتایج طبیعی و فوری دریافت خواهید کرد که می‌توانند بین یکی دو سال دوام داشته باشند.


بیشتر بخوانید: با این روش ها به جنگ پیری پوست بروید


کلام آخر

ژل الانسه نوعی فیلر پوستی است که برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های عمیق صورت استفاده می‌شود. این ژل به دلیل مواد سازنده خود در تحریک تولید کلاژن بسیار موثر عمل می‌کند و نتایج درازمدت، طبیعی و رضایت‌بخشی به همراه دارد.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصص زنان، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: elite-aesthetics

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.