1763
کد: 159010
04 آذر 1396 - 14:58
دکتر به دلیل تنبلی تخمدان و پرمویی و ریزش مو قرص دیان 35 و اسپیرونولاکتون تجویز کردن تو هفته دوم مصرف 2 شب فراموش کردم قرصا رو بخورم، پریودم قطع نمیشه چه کنم؟
 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام. دکتر من به دلیل تنبلی تخمدان و پرمویی و ریزش مو به من قرص دیان 35 و اسپیرونولاکتون تجویز کردن ولی من تو هفته دوم مصرف 2 شب فراموش کردم قرصا رو بخورم و بعد از 4 روز همزمان با ادامه مصرف قرصا پریود شدم، از دکتر خودم پرسیدم گفتن که بسته جدید شروع کنم بخورم، حالا بعد از گذشت 9 روز خونریزیم بند نمیاد با اینکه مقدارش کمه. حالا نمیدونم باید چیکار کنم، اگه میشه راهنماییم کنید. ممنون
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
 دوست عزیز مصرف نامرتب قرص های پیشگیری از بارداری باعث بروز لکه بینی می شود. بهتر است این بسته قرص را قطع کنید و اجازه دهید که پریود شوید و از روز اول و یا دوم قاعدگی بسته جدید قرص را شروع کنید.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
ساناز
Iran, Islamic Republic of
10:09 - 1396/10/13
0
با سلام و خسته نباشید ....من کیست داشتم دکترم بهم قرص دیان تجویز کردن بعد از پنچمین روز پریودیم ب دستور پزشک مصرف رو شروع کردم ،،،روز اول ک خوردم سرگیجه و حالت تهوع گرفتم با دکتر تماس گرفتم و گفت باید تحمل کنی منم ادامه میدم ب خوردنش ولی گاها احساس میکنم حالم داره بهم میخوره،،،نمیدونم باید قطع کنم یا ادامه بدم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ninisoal.com/

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: