942
کد: 162906
06 دی 1396 - 12:29
من 25 سال سن دارم.در هفته 10 بارداری هستم.دکترم برای عفونت واژنم بهم قرص سفیکسیم 400 داده...
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 25 سال سن دارم.در هفته 10 بارداری هستم.دکترم برای عفونت واژنم بهم قرص سفیکسیم 400 داده تا الان تقریبا 4 یا 5 عدد مصرف کردم. اوایل خیلی اسهال شدید نداشتم ولی امروز بیشتر شده ولی تب ندارم و فقط اسهاله .آیا باید مصرف قرص را قطع کنم یا خیر؟ 
 
پاسخ دکتر سمیه یگانه، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
اسهال بدنبال مصرف انتی بیوتیک اغلب در مورد بعضی داروها بوجود می اید . این مساله در مورد سفکسیم شایع نیست ولی امکان دارد عامل ایجاد اسهال باشد . بهتر است تحت نظر  پزشکتون تغییر درمان صورت گیرد ، ممکن است عامل اسهال علل دیگر از جمله تغییرات هورمونی طبیعی در بارداری و یا ابتلا به یک عفونت ویروسی نیز باشد که تشخیص افتراقی علل ذکر شده باید توسط پزشک و با بررسی های دقیق تر صورت گیرد.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: