2694
کد: 167000
07 بهمن 1396 - 16:40
ماه قبل کلومیفن خوردم و آمپول زدم با فولیکول 22 متاسفانه پریود شدم که 3 روز طول کشید و اینکه روز 11 سیکلم یک روز لکه بینی داشتم، چرا؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام دوستان عزیز من تازه عضو شدم تو سایت درحال اقدام به بارداری هستم (هفت ماه) ماه قبل کلومیفن خوردم و آمپول زدم با فولیکول 22 متاسفانه پریود شدم که 3 روز طول کشید و اینکه روز 11 سیکلم یک روز لکه بینی داشتم که سابقه نداشته قبلا کسی میدونه لکه بینی از چی میتونه باشه؟ در ضمن عفونت هم داشتم میشه راهنمایی کنید؟ میتونم ماه بعد کلومیفن بخورم؟

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
لکه بینی قطعا مربوط به استفاده از داروهای تحریک تخمک گذاری است. اگر لکه بینی ادامه داشت حتما بتا بدهید و با جواب به پزشک مراجعه کنید. در مورد ادامه مصرف متفورمین هم پزشک متخصص خود باید با بررسی وضعیت شما تصمیم گیری کند. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: