4499
کد: 167048
08 بهمن 1396 - 11:33
الان من خونریزی دارم شبیه خونریزی پریود نیست و رنگش روشنه الان ۳روزی میشه که اینطوری شدم. زیر دلم هم درد میکنه تقریبا مثل درد پریود، چرا؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام ببخشید من تازه پریودم تموم شده و 2 روز بعدش با شوهرم نزدیکی داشتم و همون روز بعد از نزدیکی برای اطمینان قرص اورژانسی خوردم و یکی هم ۱۲ساعت بعدش . ۱هفته گذشته و الان من خونریزی دارم شبیه خونریزی پریود نیست و رنگش روشنه الان ۳روزی میشه که اینطوری شدم. زیر دلم هم درد میکنه تقریبا مثل درد پریود . میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم خیلی نگرانم.

 پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:
 بروز اختلالات قاعدگی بعد از مصرف قرص اورژانسی یک امر طبیعی است. جای نگرانی وجود ندارد. به مرور قاعدگی شما مرتب می شود. از روش های اورژانسی استفاده نکنید چرا که با اختلال در سطح هورمونی خطرات جسمی به دنبال دارد.  
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
ناشناسسس
India
20:49 - 1397/02/11
0
چند روز بعد عز مصرف قرص اورژانس خونریزی شروع میشود؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ninisoal.com/

Iran, Islamic Republic of
13:30 - 1397/05/02
0
سلام. من ۵ روز قبل(روز پنجشنبه) نزدیکی داشتم و متاسفانه آب منی به طور کامل داخل واژنم ریخته شده. بلافاصله یعنی حدود نیم ساعت بعد یه دونه قرص اورژانسی ۱.۵ استفاده کردم. امروز خونریزی داشتم. علت چی میتونه باشه؟ در این زمینه اطلاعاتی ندارم لطفا راهنمایی کنین. ممنون
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ask.niniban.com/

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: