2259
کد: 168105
07 آبان 1398 - 09:49
به خاطر پایین آمدن ضربان قلب جنین سزارین اورژانسی شدم. هنوز هم وقتی خسته میشم و سرپا هستم جای آمپول بی حسی که از کمر بود درد میکنه. میخواستم ببینم طبیعیه؟
 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: پنج ماه و ده روز از زایمانم میگذره. که به خاطر پایین آمدن ضربان قلب جنین سزارین اورژانسی شدم. بعد از این مدت هنوز هم وقتی خسته میشم و سرپا هستم جای آمپول بی حسی که از کمر بود درد میکنه. میخواستم ببینم طبیعیه؟
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
درد شما غیرعادی است. امروزه سوزن های نازکی وجود دارد که معمولا محل تزریق آنها دردی ندارد. درد شما بتدریج رفع خواهد شد می توانید از از راه رفتن در آب برای کاهش درد کمک بگیرید. اگر بعد از یک ماه بهتر نشدید به جراح اعصاب مراجعه کنید.  
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
00:31 - 1398/09/09
0
یعنی واقعامیتونه دلیل درد کمردرد پس از گذشت پنج ماه از سزارین امپول بی حسی باشه!!!
مگه داریم مگه میشه
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: