10421
کد: 182000
06 شهريور 1397 - 21:49
من روز چهارم پریودی هستم و تقریبا از روز دوم پریودی سرماخوردگی شدید گرفتم، مجبورم برای از بین بردن تب و لرز مدام استامینوفن 500 بخورم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من روز چهارم پریودی هستم و تقریبا از روز دوم پریودی سرماخوردگی شدید گرفتم، مجبورم برای از بین بردن تب و لرز مدام استامینوفن 500 بخورم، الان خونریزیم بشدت کاهش یافته و تقریبا می شه گفت داره قطع می شه و این در حالیه که من هر ماه حدودا 10 روز پریودم، پریودیم هم منظمه تقریبا، می خواستم بدونم خوردن استامینوفن در این دوره مضره؟ چون خونریزیم کم شده یکم می ترسم و حالا پریودیم نامنظم می شه؟
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
 دوست عزیز بله. استامینوفن می تواند باعث کاهش خونریزی شود. اما ضرری متوجه شما نیست و در دوره های بعدی خونریزی عادی خواهید داشت. ضمن اینکه خونریزی طبیعی بهتر است حداکثر 3 تا 7 روزه به پایان برسد و آن خونریزی 10 روزه ی شما اصلا طبیعی نیست.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 3 نظر
در انتظار بررسی:0
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
10:43 - 1399/03/29
0
سلام ببخشید من دوماه پریود نشدم الان آخرای ماه رمضون پریود شدم تا الان پریودم قطع نمی شه پیش دکتر هم نمی تونم برم خون پریود هم قهوه ای تیره هستش من 14 سالم هست لطفا بگید مشکلم چیه واقعا نمی تونم پیش دکتر برم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
05:02 - 1399/11/05
0
ب منم کمک کنید ۱۴سالمه از درد ارامش ندارم شب هم بیخوابم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید


https://clinic.niniban.com

بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
11:34 - 1400/09/29
0
سلام پریودمن منظم نیست ۱۵روزهرماه عقب میفته چکارکنم منظم بشه
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید


https://clinic.niniban.com

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: