381
کد: 208646
20 شهريور 1398 - 08:15
من با نامزدم رابطه داشتم و پریودم نامنظم است.

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید من روز ١٦ پریودیم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم و اینکه منی رو روی قسمت رون من ریختن ولی نمیدونم ب داخل واژنم رفت یان ١٢ ساعت بعد دوتا قرص اچ دی خوردم ١٢ ساعتش بعدش هم ٢ تای دیگ،و اینکه من پریودیم نامنظم بود دکتر برام قرص دوفاستون تحویز کردع چن ماهه پریودیم منظمه نمیدونم با این وجود ک ترس حامله شدن دارم قرص دوفاستون رو ادامه بدم با اینکه قرص اچ دی هم خوردم ،میترسم اگ دوفاستون رو نخورم پریود نشم چون قبلا چن ماه یکبار پریود میشدم حالا قرص دوفاستون رو بخورم یا ن دیروز هم یکیش رو خوردم چرن زمانش بود ترو خدا جواب بدید خیلی نگرانم
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز پس از مصرف قرص اورژانسی بهتر است دیگر هورمون مصرف نکنید. منتظر شروع قاعدگی باشید بنابراین توصیه میشود دوفاستون را قطع کنید. 

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: