551
کد: 211697
25 مهر 1398 - 08:25
با نامزدم رابطه داشتم و قرص ال دی مصرف کرد.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام و خسته نباشید من و نامزدم در روز ۱۱ مهر نزدیکی بدون پیشگیری انجام دادیم، دخول خیلی کم صورت گرفت به طوری که پرده هم آسیب نبینه و انزال خارج و در نزدیکی واژن خانومم صورت گرفت! حالا مطمئن نیستم ولی احتمال میدم مقداری مایع منی با واژن تماس برقرار کرده و بعد از اون هم با انگشت اقدام به ارضای همسرم کردم! اون هم از طریق تحریک نقطه جی! بعد از رابطه به همسرم گفتم که قرص اورژانسی مصرف کنه! ایشون هم بعد از گذشت پنج الی شیش ساعت از نزدیکی ۳ عدد قرص ال دی مصرف کرد و بعد از گذشت ۱۲ ساعت، روز بعد ۴ تا قرص ال دی مصرف کرد! بعد از گذشت تقریبا ۷ ساعت از ناحیه شکم و پهلو ها احساس درد کرد! دوباره بعد از گذشت دوازده ساعت از زمان مصرف آخرین قرص به دلیل اینکه شب قبلش سه تا قرص مصرف کرده بود بهش گفتم دوتا قرص دیگه هم مصرف کنه ولی خودش باز ۳ تا قرص مصرف کرد و دیگه هیچ قرصی مصرف نکرد! یعنی تا به اینجا که میشه ۲۴ ساعت پس از نزدیکی ۱۰ تا قرص ال دی مصرف کرد!نزدیکی هم در روز پنجم قاعدگیش صورت گرفت! اون روز خونریزیش بند اومده بود ولی بعد از رابطه متوجه شد که باز هم اندکی خون ریزی داره که تا روز بعد هم ادامه داشت!حالا امروز ۱۸ مهر، بعد از گذشت ۷ روز از نزدیکی همسرم تقریبا از روز بعد نزدیکی تا الان هر روز یک یا دوبار شکم درد میگیره! زیاد شدید نیست ولی شکم درد هست! دو سه روز اول فقط شکم درد بود اما بعد از روز سوم یا چهارم کمردرد هم اضافه شد! و در روز پنجم موقعی که خواست دوش بگیره درد و ناراحتی در قسمت سینه هم احساس کرد!حتی امروز هم بعد از بیدار شدن از خواب بهم گفت کمر درد داره و جوریه که شکم درد هم همراهش هست! معمولا قبل خواب شکم درد میگیره و بعد از بیدار شدن کمر درد!از روز تقریبا چهارم به بعد هم بهم گفت شکم دردش شبیه شکم درد پریودیه ولی پریود نشد!با اینکه این علائم هم نشانه بارداری و هم از عوارض مصرف قرص اورژانسی هستن ولی اینجا دو مورد هست! یک اینکه علائم بارداری به این زودی نمایان نمیشن! و دوم اینکه اگه عوارض قرص باشن شنیدم که بعد از دو سه روز باید از بین برن!اینم بگم بدلایلی امکان گرفتن آزمایش تست خون وجود نداره فقط میتونه بیبی چک کنه که اونم هنوز هفت روز گذشته و امکانش نیست!حالا دلیل شکم دردش چی میتونه باشه؟آیا احتمال بارداری با این اوصاف وجود داره؟ و اگه آره میشه جلوش رو گرفت؟همسرم کی باید پریود بشه با توجه به اینکه نزدیکیمون در روزای آخر قاعدگیش صورت گرفت؟!به گفته خودش هم قاعدگی تقریبا نامنظم داره بخاطر همین قبل ها از قرص ال دی برای پریود شدن استفاده کرده!ممنون میشم پاسخ بدید چون امکان مراجعه به دکتر متخصص رو ندارم چون باعث بوجود اومدن بعضی تفکرات بد و بروز برخی مشکلات میشه که نمیخوام تا زمانی که مجبور بشم به دکتر مراجعه کنم!
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز نامزد شما کاملا مرتکب خطا شده اند. بدن خانم ها دوره های هورمونی مشخصی دارد که از طریق مغزی به تخمدان القا میشود. نحوه مصرف نامزد شما کاملا خطا و به هیچ وجه مانع از بارداری نیست فقط به صورت اضافه هورمون بیرونی وارد بدن خود نموده اند که باعث بهم ریختن سیستم کل هورمونی میشود. در این موارد حتی اگر بارداری رخ ندهد ربطی به دارو ندارد و اگر دارو هم نمیخوردند باردار نمیشدند. بهتر است برای تنظیم دوباره سیستم بدن تحت نظر متخصص زنان باشند.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: