325
کد: 213401
16 آبان 1398 - 11:08
من با نامزدم رابطه داشتم و ترشحاتم خونی شده است.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من پریودیم تقریبا 5تا6روزه هست, روز ششم از پریودیم با نامزدم رابطه از پشت داشتیم و مشکوکیم که منی نزدیک واژن ریخته باشه, تقریبا 26ساعت بعد قرص اورژانسی 0/75 2تا باهم خوردم, تقریبا یکی دوهفته بعد توی ترشحاتم ردی از خون دیدم و تمام, طبق تقویم پریودیم 3روز دیگه پریود میشم ولی من معمولا یکی دو روز زودتر از اون تاریخ پریود میشدم, هنوز هم علائمی از پریودی ندارم, ایا ممکنه باردار باشم؟ ضمن اینکه من هنوز باکره هستم

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: