356
کد: 217528
05 بهمن 1398 - 11:13
من قرص اورژانسی مصرف کردم و لکه بینی دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من ماه گذشته از قرصهای اورژانسی استفاده کردم سر موقع پریود شدم ولی فقط به حالت لکه بینی بود یک هفته بعد مجددا لکه بینی داشتم ولی الان بعد از گذشت تقریبا یک ماه هنوز پریود نشده ام گاهی درد کمر و زیر دل دارم آیا احتمال بارداری میرود؟ 2 بار هم بیبی چک استفاده کردم هر دو بار منفی بوده خیلی نگرانم به نظرتو چکار کنم؟ بعد از چند وقت پریود به حالت عادی برمیگردد؟ آیا دو ماه نامنظمی طبیعی است؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. برای ایجاد نظم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: