252
کد: 218239
10 اسفند 1398 - 09:57
دیروز (یک روز بعد از رابطه بدون دخول) لکه بینی قهوه ای داشتم، امروز هم همین طور و هنوز باکره ام.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من ماه پیش ۱۱هم یا ۱۲هم پریودشدم این ماه ۱۳هم هنوزپریودنشده بودم
و رابطه زناشویی بدون دخول داشتم بانامزدم و احساس میکنم مایع منی با واژنم تماس داشته
بلافاصله ۴ساعت بعد(ساعت ۲۲:۴۵)رابطع قرص ارژانسی مصرف کردم و روز بعد ۱۲ساعت بعد(ساعت۱۰:۴۵) قرص دوم رو مصرف کردموروز ۱۴هم یعنی دیروز (یک روز بعد رابطه بدون دخول) لکه بینی قهوه ای داشتم امروز هم یکم لکه بینی قهوه ای داشتم وهنوز باکره ام میخاستم بدونم احتمال بارداری وجودداره بااین شرایط؟؟؟
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز از عوارض قرص های اورژانسی بهم خوردن سیکل قاعدگی تا 3 ماه، لکه بینی و ... است، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: