66
کد: 221929
07 تير 1399 - 08:12
یک هفته است ال دی میخورم، دچار سنگینی قفسه سینه شدم، تنفسم کمی با مشکل شده و دچار ضعف پا و بی حالی ام.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من یک هفتس ال دی میخورم دچار سنگینی قفسه سینه تنفسم کمی با مشکل شده بخاطر این فشار قفسه سینه و دچار ضعف پا و بی حالیم این ها ممکنه عوارض ال دی بلشد چون من قبلش هیچ مشکلی نداشتم با تجویز دکترم خوردم
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز ضعف و بی حالی ممکن است از عوارض قرص ال دی باشد. در افرادی که دیابت یا فشار خون دارند یا چاق هستند نباید ال دی تجویز شود.
تنگی نفس از عوارض ال دی نیست مگر این که باعث ایجاد لخته در عروق شده باشد. توصیه میشود یک هفته دارو را قطع کنید تا ببینید عوارضی که ذکر کردید قطع میشود یا نه. همچنین بهتر است به یک متخصص قلب جهت معاینه مراجعه کنید.
اگر ال دی را قطع کنید ممکن است پریود شوید نگران نباشید و ادامه درمان را تحت نظر پزشک خود ادامه دهید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: